|
13/2/2003 15:01
|
זהר
|
מאת:
|
|
אוי דובינה אני כל כך מבינה ומחזקת אותך, נראה לי שאינמנוס
|
כותרת:
|
משיטת ה - "כן, כן" ולעשות מה שאת רוצה... פשוט אל תגידי להם לא על שומדבר שיגידו... גם אם הם יעלו על זה שאמרת על משהו "כן, כן" ועשית משהו אחר, ויבואו בטענות למה אמרת משהו אחד ועשית משהו אחר - גם אז שמרי על הגישה, תגידי עוד פעם "כן, כן" ועוד פעם תעשי מה שאת רוצה. זו מלחמת התשה על מי ייתייאש קודם, כי שיכנוע הרי לא יושג כאן באף אחד מהצדדים... הם לא ישכנעו אותך ואת לא אותם, אז צריך להתיש אותם עד שיפסיקו מעצמם ולא להילחם בשומאופן כי תתבזבז אנרגיה רבה ביותר ולא יושג דבר. זו דעתי. ושוב שולחת לך חיזוקים, אומץ לשנות (אבל לא להתפתות לנסות לשנות אותם - ראי איחול ג'...), שלווה לקבל וחוכמה להבחין בין מה שאפשר לשנות למה שחובה לקבל...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|