|
13/2/2003 17:56
|
שרי
|
מאת:
|
|
ואולי...
|
כותרת:
|
ואולי אבאמא שלך כל כך יתרגשו מהפגישה עם חתנם ונכדתם שהם יצאו מדרכם להנעים לכם את השהיה? אולי הם יקבלו את האוטונומיה שלך כשאת עם בעלך ובתך? ואולי פשוט תצטרכי לקחת אותם לשיחה מלב אל לב מיד אחרי ההערה האחרונה ולהבגיד להם - יקירתי, אני אוהבת אתכם ואתם אותי, אנחנו נהיה עכשיו רק חודשיים ביחד אחרי הרבה מאוד זמן ומי יודע מתי נפגש שוב. זו בתי וזו דרך החינוך שלי. ככה עושים בישראל וככה אני עושה - בואו לא נריב על זה.... והעיקר - תזכרי שהכל מוגבל בזמן ומעל לכל - זו הילדה שלך והבעל שלך והדרך שלך... שיהיה לכם כיף.. נשמח לשמוע ממך עדכונים תוך כדי אם תהיה לך גישה למחשב.. סעו בשלום וחזרו בשלום...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|