פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/2/2003 16:17 תיתי מאת:
לגריזלית כותרת:
אני כותבת לך, וקשה לי לייעץ, משום שאינני מכירה את הנפשות הפועלות, אבל, אני סבורה שאנשים יכולים להשתנות, והיחס לנכד יכול להיות שונה לחלוטין מלבת. לעיתים הזמן העובר משנה את דרך ההתיחסות של האנשים. די לי לראות את ההבדל העצום בגישתי לבתי הקטנה, לעומת דרך הגידול של שני הגדולים שלי. השינוי לא נבע מחוסר הצלחה עם שני הגדולים, כי אם בשינוי שהזמן יצר בנו, הבגרות שלנו והנסיון המצטבר. מאחלת לך נסיעה טובה והתבדות כל חששותייך.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/2/2003  15:01 אוי דובינה אני כל כך מבינה ומחזקת אותך, נראה לי שאינמנוס - זהר
13/2/2003  15:13 אולי דווקא קצת להרפות,לאבד שליטה מבחירה - דפנה$
13/2/2003  15:16 דובית יקרה - Adi
13/2/2003  15:29 אוי יקרה - גילי אבישי
13/2/2003  15:40 מתפרצת כאן עם פניה ללילוש אם היא בסביבה - Adi הציע שאפנה אליך שאלה ששאלתי אותה כמה דפים אחורה בדיון תחת הכותרת חיסון. אם תוכלי להסתכל, אהיה אסירת תודה. ולדובה - מחזקת את ידיך וכל-כך מקווה שיעבור לך בקלות רבה יותר ממה שנראה עכשיו... (ל"ת) - מ
13/2/2003  15:58 לילוש מ מבקשת שמות של נוירואימונולוגים מומלצים (ל"ת) - Adi
13/2/2003  17:12 גריזלית יקרה, - איריס גוב
13/2/2003  17:56 ואולי... - שרי
13/2/2003  18:21 אמא דובה יקרה - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
13/2/2003  19:15 דובת גריזלי יקרה - לירון
13/2/2003  19:47 דובת גריזלי יקרה, בהצלחה בנסיעה - דיאנה
13/2/2003  20:51 אני בעד ההפתעות - ליאתיתי
13/2/2003  21:22 אני לא מאמינה שאנשים משתנים עד כדי כך - דין דין
13/2/2003  21:55 כמה טוב שאתן כאן! מעולם לא חשבתי שבאינטרנט יש חברות כל כך משמעותית ויפה. תודה! (ל"ת) - דובת גריזלי
13/2/2003  23:45 לא נותר הרבה מה לכתוב... - רוית
14/2/2003  00:19 דובית יקרה - לילוש
14/2/2003  00:21 הי Adi - לילוש
14/2/2003  00:33 נטרול הורים אכזרי באמצעות הפיכתם לילדים - רותי קרני הורוביץ
14/2/2003  10:54 דובה יקרה, דבר ראשון אני רוצה להגיד שאני מאוד אתגעגע אליך - אסנת ש.
14/2/2003  10:55 דובונת יקרה - אמא של ליאור
15/2/2003  00:49 הורים וילדים חלומות ומציאות, דובה תשמעי סיפור - Adi
15/2/2003  01:30 היי מ' - רק עכשיו ראיתי את - לילוש
15/2/2003  11:51 עדי! איזו מדהימה ומרגשת! - ליאתיתי
15/2/2003  12:04 זה הזמן להקיף עצמך בחברים - ג'וי
15/2/2003  17:09 עוד לא קראתי הכל אבל חייבת להגיב לתגובתה של שרי לגבי "ואולי..." וסכנותיו... - זהר
15/2/2003  17:13 סלא=סלע כמובן. (ל"ת) - זהר
15/2/2003  21:42 לעדי, לאסנת, לזהר, לאמא של ליאור ולכל הבנות - תודות ועדכונים - דובת גריזלי
15/2/2003  22:45 דובה יקרה, בהצלחה והרבה כח, ובכלל, פתחת כאן דיון שמעלה בעיני בעוד כמה וכמה דרגות את הפורום הזה, התשובות כאן השאירו אותי חסרת מילים (ל"ת) - אנט
16/2/2003  09:57 הבהרות ותיקונים ל"אולי"... - שרי
16/2/2003  16:48 וואו עדי, אני עדיין מחכה למילים שישקעו (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
17/2/2003  09:08 אוי איזה כייף של תגובות. כייף (ל"ת) - Adi
17/2/2003  09:24 עדי, המילים שלך מלוות אותי כבר יומיים - איריס גוב
17/2/2003  09:32 אני חשובת שזה יהיה יותר קל ממה שאת חושבת. (ל"ת) - יעל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש