אני כותבת לך, וקשה לי לייעץ, משום שאינני מכירה את הנפשות הפועלות, אבל, אני סבורה שאנשים יכולים להשתנות, והיחס לנכד יכול להיות שונה לחלוטין מלבת. לעיתים הזמן העובר משנה את דרך ההתיחסות של האנשים. די לי לראות את ההבדל העצום בגישתי לבתי הקטנה, לעומת דרך הגידול של שני הגדולים שלי. השינוי לא נבע מחוסר הצלחה עם שני הגדולים, כי אם בשינוי שהזמן יצר בנו, הבגרות שלנו והנסיון המצטבר. מאחלת לך נסיעה טובה והתבדות כל חששותייך.
|
תוכן התגובה:
|