א. כי זה ממש שקר, זה פשוט לא יפה בעיני. ב. כי להתחיל מערכת יחסים כזו על בסיס שקר.. זה לדפוק אותה מראש. ג. ממילא מותר לו לפטר אותך גם בהריון אם עוד לא עבדת אצלו חצי שנה. וחצי שנה בטח לא תוכלי להסתיר. דעתי? לכי על האמת. זה בכל מקרה יהיה לטובה. אם הוא לא יקבל אותך על בסיס זה, סביר שגם היה מפטר אותך בעוד 3-4 חודשים, ובכלל, כל עכבה לטובה. בהצלחה ותעדכני! תמי.
|
תוכן התגובה:
|