פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
1/3/2003 23:00 תמי מאת:
אני לא הייתי מסתירה. כותרת:
א. כי זה ממש שקר, זה פשוט לא יפה בעיני.
ב. כי להתחיל מערכת יחסים כזו על בסיס שקר.. זה לדפוק אותה מראש.
ג. ממילא מותר לו לפטר אותך גם בהריון אם עוד לא עבדת אצלו חצי שנה. וחצי שנה בטח לא תוכלי להסתיר.
דעתי? לכי על האמת. זה בכל מקרה יהיה לטובה. אם הוא לא יקבל אותך על בסיס זה, סביר שגם היה מפטר אותך בעוד 3-4 חודשים, ובכלל, כל עכבה לטובה.
בהצלחה ותעדכני!
תמי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
1/3/2003  23:27 הרבה נשים עוד לא יודעות שהן בהריון בשבוע 7... - עדי
1/3/2003  23:46 תחכי עוד 2-3 שבועות. באמת הרבה לא יודעות בשבוע הזה (ל"ת) - iriti
2/3/2003  01:00 יש לי חדשות עבורכן! דווקא לא בטוח שמותר למעסיק לפטר אותך .... - מרב ב
2/3/2003  08:25 אני עם תמי כעקרון, אך תלוי בג'וב. - זהר
2/3/2003  13:37 אני עם זהר (הי זהר!), במיוחד אם התפקיד מקצועי ו/או בכיר - אוריתה
2/3/2003  14:57 חכי קצת שבוע 7 זה בקושי הריון - ג'וי
2/3/2003  16:17 לספר רק בחודש חמישי ע"פ החוק. - גלית.ג
3/3/2003  15:21 בתור אחת שאמרה ופוטרה מ3 מקומות ברצף עקב כך, - Hilla
3/3/2003  21:08 לא סיפרתי ונראה מה יהיה - אחת מהפורום


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש