לפי חוברת "זכויות נשים בעבודה - מגיע לך לדעת" מאת משרד ראש הממשלה, הרשות לקידום מעמד האשה, שחולקה בכנס פמיניזם השנתי שבוע שעבר באוניברסיטת ת"א ע"י רונית לב ארי מנהלת הרשות לקידום מעמד האשה במשרד רה"מ, (שימו לב לסוף הפסקה!) "המגבלות על פיטורין בשל הריון או טיפולי פוריות חלים על העובדות והעובדים הבאים: עובדות ועובדים קבועים, עובדות ועובדים ארעיים, זמניים, עובדי חברות כ"א, עובדי קבלן - ובלבד שעבדו באותו מקום עבודה 6 חודשים לפחות.
גם אשה שעבדה פחות מ-6 חודשים אסור לפטרה בשל ההריון, אם במקום העבודה 6 עובדים ומעלה." ------> לתשומת לב כולכן!!!
|
תוכן התגובה:
|