פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/3/2003 01:00 מרב ב מאת:
יש לי חדשות עבורכן! דווקא לא בטוח שמותר למעסיק לפטר אותך .... כותרת:
לפי חוברת "זכויות נשים בעבודה - מגיע לך לדעת" מאת משרד ראש הממשלה, הרשות לקידום מעמד האשה, שחולקה בכנס פמיניזם השנתי שבוע שעבר באוניברסיטת ת"א ע"י רונית לב ארי מנהלת הרשות לקידום מעמד האשה במשרד רה"מ, (שימו לב לסוף הפסקה!)
"המגבלות על פיטורין בשל הריון או טיפולי פוריות חלים על העובדות והעובדים הבאים:
עובדות ועובדים קבועים, עובדות ועובדים ארעיים, זמניים, עובדי חברות כ"א, עובדי קבלן - ובלבד שעבדו באותו מקום עבודה 6 חודשים לפחות.


גם אשה שעבדה פחות מ-6 חודשים אסור לפטרה בשל ההריון, אם במקום העבודה 6 עובדים ומעלה." ------> לתשומת לב כולכן!!!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
1/3/2003  23:00 אני לא הייתי מסתירה. - תמי
1/3/2003  23:27 הרבה נשים עוד לא יודעות שהן בהריון בשבוע 7... - עדי
1/3/2003  23:46 תחכי עוד 2-3 שבועות. באמת הרבה לא יודעות בשבוע הזה (ל"ת) - iriti
2/3/2003  08:25 אני עם תמי כעקרון, אך תלוי בג'וב. - זהר
2/3/2003  13:37 אני עם זהר (הי זהר!), במיוחד אם התפקיד מקצועי ו/או בכיר - אוריתה
2/3/2003  14:57 חכי קצת שבוע 7 זה בקושי הריון - ג'וי
2/3/2003  16:17 לספר רק בחודש חמישי ע"פ החוק. - גלית.ג
3/3/2003  15:21 בתור אחת שאמרה ופוטרה מ3 מקומות ברצף עקב כך, - Hilla
3/3/2003  21:08 לא סיפרתי ונראה מה יהיה - אחת מהפורום


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש