התחלתי ולא אמרתי כלום והעבודה בעיקרון נראת לי לא מדהימה אבל עבודה בימינו זה דבר חשוב ולכן אחרי הקריאה נראה לי שאכן אחכה עוד שבועיים אחרי שקצת יכירו אותי ואולי אספר בסה"כ כולן בנות חוץ משני מנהלים ואחת חוזרת עוד שבועיים מחופשת לידה
אז תחזחקו אצבעות מה אתן אומרות
|
תוכן התגובה:
|