פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/3/2003 21:08 אחת מהפורום מאת:
לא סיפרתי ונראה מה יהיה כותרת:
התחלתי ולא אמרתי כלום והעבודה בעיקרון נראת לי לא מדהימה
אבל עבודה בימינו זה דבר חשוב ולכן אחרי הקריאה נראה לי שאכן אחכה עוד שבועיים אחרי שקצת יכירו אותי ואולי אספר
בסה"כ כולן בנות חוץ משני מנהלים ואחת חוזרת עוד שבועיים מחופשת לידה

אז תחזחקו אצבעות
מה אתן אומרות


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
1/3/2003  23:00 אני לא הייתי מסתירה. - תמי
1/3/2003  23:27 הרבה נשים עוד לא יודעות שהן בהריון בשבוע 7... - עדי
1/3/2003  23:46 תחכי עוד 2-3 שבועות. באמת הרבה לא יודעות בשבוע הזה (ל"ת) - iriti
2/3/2003  01:00 יש לי חדשות עבורכן! דווקא לא בטוח שמותר למעסיק לפטר אותך .... - מרב ב
2/3/2003  08:25 אני עם תמי כעקרון, אך תלוי בג'וב. - זהר
2/3/2003  13:37 אני עם זהר (הי זהר!), במיוחד אם התפקיד מקצועי ו/או בכיר - אוריתה
2/3/2003  14:57 חכי קצת שבוע 7 זה בקושי הריון - ג'וי
2/3/2003  16:17 לספר רק בחודש חמישי ע"פ החוק. - גלית.ג
3/3/2003  15:21 בתור אחת שאמרה ופוטרה מ3 מקומות ברצף עקב כך, - Hilla


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש