פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
1/3/2003 23:27 עדי מאת:
הרבה נשים עוד לא יודעות שהן בהריון בשבוע 7... כותרת:
הגיוני לספר על הריון בשבוע 15, אם לא רואים לפני כן, זאת אומרת חודש שלישי-רביעי. תחשבי איך נראה לך המעסיק הזה, אם הוא יקבל את זה או לא. הוא בטח יודע שאת נשואה ובגיל המתאים ולקח בחשבון שמתישהו תהיי בהריון, ואח"כ חופשת לידה וכל מה שכרוך בכך. לדעתי תעבדי חודש, תהיי ממש טובה, ואז תספרי לו (תגידי שגילית את זה שבוע קודם ושזה פנצ'ר). רוב הסיכויים שהוא לא יפטר אותך במצב כזה, וגם אם יהיו לו רגשות קצת מעורבים את תפצי אותו בעבודה טובה עד סוף ההריון (וזה לא מעט זמן). האפשרות השנייה שלך היא לחפש עבודה אחרת ולהצהיר שאת בהריון כבר בשלב הראיון הראשון, וזה די חסר סיכוי, במיוחד במצב השוק היום. אני לא חושבת שאת צריכה להרגיש רמאית, לא אם את מתכוונת לעבוד טוב. בסה"כ מדובר בחופשת לידה של 3 חודשים או אפילו קצת יותר, לא מדובר במעשה הונאה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
1/3/2003  23:00 אני לא הייתי מסתירה. - תמי
1/3/2003  23:46 תחכי עוד 2-3 שבועות. באמת הרבה לא יודעות בשבוע הזה (ל"ת) - iriti
2/3/2003  01:00 יש לי חדשות עבורכן! דווקא לא בטוח שמותר למעסיק לפטר אותך .... - מרב ב
2/3/2003  08:25 אני עם תמי כעקרון, אך תלוי בג'וב. - זהר
2/3/2003  13:37 אני עם זהר (הי זהר!), במיוחד אם התפקיד מקצועי ו/או בכיר - אוריתה
2/3/2003  14:57 חכי קצת שבוע 7 זה בקושי הריון - ג'וי
2/3/2003  16:17 לספר רק בחודש חמישי ע"פ החוק. - גלית.ג
3/3/2003  15:21 בתור אחת שאמרה ופוטרה מ3 מקומות ברצף עקב כך, - Hilla
3/3/2003  21:08 לא סיפרתי ונראה מה יהיה - אחת מהפורום


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש