הגיוני לספר על הריון בשבוע 15, אם לא רואים לפני כן, זאת אומרת חודש שלישי-רביעי. תחשבי איך נראה לך המעסיק הזה, אם הוא יקבל את זה או לא. הוא בטח יודע שאת נשואה ובגיל המתאים ולקח בחשבון שמתישהו תהיי בהריון, ואח"כ חופשת לידה וכל מה שכרוך בכך. לדעתי תעבדי חודש, תהיי ממש טובה, ואז תספרי לו (תגידי שגילית את זה שבוע קודם ושזה פנצ'ר). רוב הסיכויים שהוא לא יפטר אותך במצב כזה, וגם אם יהיו לו רגשות קצת מעורבים את תפצי אותו בעבודה טובה עד סוף ההריון (וזה לא מעט זמן). האפשרות השנייה שלך היא לחפש עבודה אחרת ולהצהיר שאת בהריון כבר בשלב הראיון הראשון, וזה די חסר סיכוי, במיוחד במצב השוק היום. אני לא חושבת שאת צריכה להרגיש רמאית, לא אם את מתכוונת לעבוד טוב. בסה"כ מדובר בחופשת לידה של 3 חודשים או אפילו קצת יותר, לא מדובר במעשה הונאה.
|
תוכן התגובה:
|