אם זאת הדרך היחידה שהוא ישן - אז עדיף כן... (גם אצלנו היו לילות כאלה אי שם כשהילדון היה זערורי). זה לא כל כך טוב ולכן כדאי לנסות תמיד מקומות שינה אחרים, עד שזה יצליח (אולי צמוד אליכם ילך טוב?), אבל מוטב לישון מאשר לא. זו דעתי הבלתי מקצועית.
|
תוכן התגובה:
|