פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/3/2003 15:57 כרמית_מ מאת:
דשא - עדיף לא, אבל.. כותרת:
אם זאת הדרך היחידה שהוא ישן - אז עדיף כן... (גם אצלנו היו לילות כאלה אי שם כשהילדון היה זערורי).
זה לא כל כך טוב ולכן כדאי לנסות תמיד מקומות שינה אחרים, עד שזה יצליח (אולי צמוד אליכם ילך טוב?), אבל מוטב לישון מאשר לא. זו דעתי הבלתי מקצועית.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/3/2003  07:57 אם את מדברת על נסיעה ארוכה אז אין ברירה ולא נראה לי בעייתי. (ל"ת) - ענת סימון
8/3/2003  08:00 המשך - ענת סימון
8/3/2003  10:47 לענת משכימת הקום! - עדכון - Hilla
8/3/2003  15:26 ומה בדבר שינת לילה בסלקל? לא כדרך קבע כמובן.. (ל"ת) - דשא
8/3/2003  19:31 האם שינה בסל קל שונה משינה בערסל? - אריאלה
8/3/2003  19:43 ומה לגבי ישיבה ממושכת במנשא? אני שואלת בעיקר לגבי תנוחה של ערסל שניראת שקצת מועכת אותו... (ל"ת) - נעמה ד
8/3/2003  22:14 ענת - איריס אשוח
8/3/2003  22:59 דווקא התנוחה העוברית הכי טבעית לקטנטנים... - כרמית_מ
9/3/2003  11:18 סתיו עד היום (8 ח') ישן חצי מהזמן בערסל ולא מוכן לוותר עליו בשום אופן (ל"ת) - איילה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש