פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/3/2003 22:14 איריס אשוח מאת:
ענת כותרת:
אין בעיה כיון שהוא כאילו כפוף? אני יודעת שהכי טוב להם לישון ישר אבל לפעמים אנחנו הולכים לחברים והוא ישן כ"כ טוב בסלקל שכואב הלב להוציא אותו משם בשביל כמה שעות...?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/3/2003  07:57 אם את מדברת על נסיעה ארוכה אז אין ברירה ולא נראה לי בעייתי. (ל"ת) - ענת סימון
8/3/2003  08:00 המשך - ענת סימון
8/3/2003  10:47 לענת משכימת הקום! - עדכון - Hilla
8/3/2003  15:26 ומה בדבר שינת לילה בסלקל? לא כדרך קבע כמובן.. (ל"ת) - דשא
8/3/2003  15:57 דשא - עדיף לא, אבל.. - כרמית_מ
8/3/2003  19:31 האם שינה בסל קל שונה משינה בערסל? - אריאלה
8/3/2003  19:43 ומה לגבי ישיבה ממושכת במנשא? אני שואלת בעיקר לגבי תנוחה של ערסל שניראת שקצת מועכת אותו... (ל"ת) - נעמה ד
8/3/2003  22:59 דווקא התנוחה העוברית הכי טבעית לקטנטנים... - כרמית_מ
9/3/2003  11:18 סתיו עד היום (8 ח') ישן חצי מהזמן בערסל ולא מוכן לוותר עליו בשום אופן (ל"ת) - איילה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש