פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/3/2003 19:31 אריאלה מאת:
האם שינה בסל קל שונה משינה בערסל? כותרת:
התנוחה של הגב נראת ממש דומה. שמעתי שבערסל אין שום בעיה לישון גם לילה שלם.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/3/2003  07:57 אם את מדברת על נסיעה ארוכה אז אין ברירה ולא נראה לי בעייתי. (ל"ת) - ענת סימון
8/3/2003  08:00 המשך - ענת סימון
8/3/2003  10:47 לענת משכימת הקום! - עדכון - Hilla
8/3/2003  15:26 ומה בדבר שינת לילה בסלקל? לא כדרך קבע כמובן.. (ל"ת) - דשא
8/3/2003  15:57 דשא - עדיף לא, אבל.. - כרמית_מ
8/3/2003  19:43 ומה לגבי ישיבה ממושכת במנשא? אני שואלת בעיקר לגבי תנוחה של ערסל שניראת שקצת מועכת אותו... (ל"ת) - נעמה ד
8/3/2003  22:14 ענת - איריס אשוח
8/3/2003  22:59 דווקא התנוחה העוברית הכי טבעית לקטנטנים... - כרמית_מ
9/3/2003  11:18 סתיו עד היום (8 ח') ישן חצי מהזמן בערסל ולא מוכן לוותר עליו בשום אופן (ל"ת) - איילה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש