פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
8/3/2003 19:43
נעמה ד
מאת:
ומה לגבי ישיבה ממושכת במנשא? אני שואלת בעיקר לגבי תנוחה של ערסל שניראת שקצת מועכת אותו... (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
8/3/2003 07:57
אם את מדברת על נסיעה ארוכה אז אין ברירה ולא נראה לי בעייתי. (ל"ת)
-
ענת סימון
8/3/2003 08:00
המשך
-
ענת סימון
8/3/2003 10:47
לענת משכימת הקום! - עדכון
-
Hilla
8/3/2003 15:26
ומה בדבר שינת לילה בסלקל? לא כדרך קבע כמובן.. (ל"ת)
-
דשא
8/3/2003 15:57
דשא - עדיף לא, אבל..
-
כרמית_מ
8/3/2003 19:31
האם שינה בסל קל שונה משינה בערסל?
-
אריאלה
8/3/2003 22:14
ענת
-
איריס אשוח
8/3/2003 22:59
דווקא התנוחה העוברית הכי טבעית לקטנטנים...
-
כרמית_מ
9/3/2003 11:18
סתיו עד היום (8 ח') ישן חצי מהזמן בערסל ולא מוכן לוותר עליו בשום אופן (ל"ת)
-
איילה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש