אני בטוחה שמיד תקבלי הפניות למאמרים- כעיקרון משרד הבריאות הישראלי ממליץ על הנקה שנה וארגון הבריאות הבינ"ל שנתיים. זה כשלעצמו עשוי לשכנע. בכל אופן, אני חושבת שהוא צריך לכבד את הבחירה שלכן, גם אם הוא לא מאמין בה. אם הוא כזה פתוח, אולי תרמזי לו את זה? תמי.
|
תוכן התגובה:
|