פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 12:11 תמי מאת:
שכנוע -הנקה ובריאות כותרת:
אני בטוחה שמיד תקבלי הפניות למאמרים- כעיקרון משרד הבריאות הישראלי ממליץ על הנקה שנה וארגון הבריאות הבינ"ל שנתיים. זה כשלעצמו עשוי לשכנע.
בכל אופן, אני חושבת שהוא צריך לכבד את הבחירה שלכן, גם אם הוא לא מאמין בה. אם הוא כזה פתוח, אולי תרמזי לו את זה?
תמי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  12:27 מה פשר ההצקות שלו? האם הוא מקנטר על השאיבה עצמה או שמא - אינשם
12/3/2003  12:33 למה צריך בכלל לשכנע אותו? שיהיה לו לבריאות, שיגדל את הילדים שלו על קבנוס, ויתן לך לגדל את ילדך כרצונך - אמא 11
12/3/2003  12:52 תודה על התגובות אבל כמובן שמפריע לו עניין השאיבות והדלת הסגורה כשאנחנו שואבות - סיגל
12/3/2003  13:07 ע"פ חוק מגיעה לך "שעת הנקה" (ל"ת) - Hilla
12/3/2003  13:18 ברגע ששוק העבודה יפנים שהנקה חוסכת שעות וימים של העדרויות מהעבודה אולי זה יעזור (ל"ת) - שירה
12/3/2003  14:21 האמת? נראה לי שחבל על הזמן, אבל הנה כמה נתיבים - ענת ב
12/3/2003  17:48 פשוט תשאבי במקום אחר - אלה
12/3/2003  21:43 אני בכיוון של אלה, שלא לעשות עניין מההורות החדשה כי זה יהיה רק לרעתך - אמא 11


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש