כולם שובניסטים, ואם לא שובניסטים, אז סתם אגואיסטים. ובעוד שבחברה הקרובה אליך האמהוּת החדשה היא "ואו" פה יש לה משמעות אחרת, והיא: בו'נה, היא כבר לא תהיה מה שהיתה קודם מבחינת ההשקעה בעבודה. וההמשך לצערנו... לא יהיה לטובתך. אני כל השנים שעבדתי היה לי חשוב להראות שזה שיש לי ילדים לא הופך אותי לעובדת יותר "מפונקת" מאחרים. אולי אפילו הקצנתי לכיוון הזה יותר מידי.
|
תוכן התגובה:
|