פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 21:43 אמא 11 מאת:
אני בכיוון של אלה, שלא לעשות עניין מההורות החדשה כי זה יהיה רק לרעתך כותרת:
כולם שובניסטים, ואם לא שובניסטים, אז סתם אגואיסטים.
ובעוד שבחברה הקרובה אליך האמהוּת החדשה היא "ואו" פה יש לה משמעות אחרת, והיא: בו'נה, היא כבר לא תהיה מה שהיתה קודם מבחינת ההשקעה בעבודה. וההמשך לצערנו... לא יהיה לטובתך. אני כל השנים שעבדתי היה לי חשוב להראות שזה שיש לי ילדים לא הופך אותי לעובדת יותר "מפונקת" מאחרים. אולי אפילו הקצנתי לכיוון הזה יותר מידי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  12:11 שכנוע -הנקה ובריאות - תמי
12/3/2003  12:27 מה פשר ההצקות שלו? האם הוא מקנטר על השאיבה עצמה או שמא - אינשם
12/3/2003  12:33 למה צריך בכלל לשכנע אותו? שיהיה לו לבריאות, שיגדל את הילדים שלו על קבנוס, ויתן לך לגדל את ילדך כרצונך - אמא 11
12/3/2003  12:52 תודה על התגובות אבל כמובן שמפריע לו עניין השאיבות והדלת הסגורה כשאנחנו שואבות - סיגל
12/3/2003  13:07 ע"פ חוק מגיעה לך "שעת הנקה" (ל"ת) - Hilla
12/3/2003  13:18 ברגע ששוק העבודה יפנים שהנקה חוסכת שעות וימים של העדרויות מהעבודה אולי זה יעזור (ל"ת) - שירה
12/3/2003  14:21 האמת? נראה לי שחבל על הזמן, אבל הנה כמה נתיבים - ענת ב
12/3/2003  17:48 פשוט תשאבי במקום אחר - אלה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש