פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
12/3/2003 17:48
אלה
מאת:
פשוט תשאבי במקום אחר
כותרת:
אני הייתי שואבת כל פעם בחדר אלר כדי"לבלבל את האויב" ומשתדלת שזה יהיה בזמן האוכל, או בזמן שהבוסים בישיבה, סתם כדי לא לעשות מזה עניין ציבורי
כמו שאת לא הולכת אחרי אף אחד לשירותים, או מאזינה לשיחה פרטית.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
12/3/2003 12:11
שכנוע -הנקה ובריאות
-
תמי
12/3/2003 12:27
מה פשר ההצקות שלו? האם הוא מקנטר על השאיבה עצמה או שמא
-
אינשם
12/3/2003 12:33
למה צריך בכלל לשכנע אותו? שיהיה לו לבריאות, שיגדל את הילדים שלו על קבנוס, ויתן לך לגדל את ילדך כרצונך
-
אמא 11
12/3/2003 12:52
תודה על התגובות אבל כמובן שמפריע לו עניין השאיבות והדלת הסגורה כשאנחנו שואבות
-
סיגל
12/3/2003 13:07
ע"פ חוק מגיעה לך "שעת הנקה" (ל"ת)
-
Hilla
12/3/2003 13:18
ברגע ששוק העבודה יפנים שהנקה חוסכת שעות וימים של העדרויות מהעבודה אולי זה יעזור (ל"ת)
-
שירה
12/3/2003 14:21
האמת? נראה לי שחבל על הזמן, אבל הנה כמה נתיבים
-
ענת ב
12/3/2003 21:43
אני בכיוון של אלה, שלא לעשות עניין מההורות החדשה כי זה יהיה רק לרעתך
-
אמא 11
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש