פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 12:52 סיגל מאת:
תודה על התגובות אבל כמובן שמפריע לו עניין השאיבות והדלת הסגורה כשאנחנו שואבות כותרת:
הוא לפעמים נעמד ומתחיל לדבר מעבר לדלת וכמובן שלא משתחרר לי חלב כי זה נורא מלחיץ. אני חושבת שאם הוא יבין שזה חוסך לו ימים שאני אשב עם ילד חולה בבית הוא יהיה מתחשב יותר ולא יזדקק לי כל כך דוקא כשאני שואבת.
בכלל אני חושבת שחשוב להפיץ עובדות ברור לכולנו שהנקה הכי בריאה אבל כדי שלא ימשיכו את המשפט אם אבל... חשוב להפיץ עובדות ברורות בנושא שאני מודה שלא ידועות גם לי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  12:11 שכנוע -הנקה ובריאות - תמי
12/3/2003  12:27 מה פשר ההצקות שלו? האם הוא מקנטר על השאיבה עצמה או שמא - אינשם
12/3/2003  12:33 למה צריך בכלל לשכנע אותו? שיהיה לו לבריאות, שיגדל את הילדים שלו על קבנוס, ויתן לך לגדל את ילדך כרצונך - אמא 11
12/3/2003  13:07 ע"פ חוק מגיעה לך "שעת הנקה" (ל"ת) - Hilla
12/3/2003  13:18 ברגע ששוק העבודה יפנים שהנקה חוסכת שעות וימים של העדרויות מהעבודה אולי זה יעזור (ל"ת) - שירה
12/3/2003  14:21 האמת? נראה לי שחבל על הזמן, אבל הנה כמה נתיבים - ענת ב
12/3/2003  17:48 פשוט תשאבי במקום אחר - אלה
12/3/2003  21:43 אני בכיוון של אלה, שלא לעשות עניין מההורות החדשה כי זה יהיה רק לרעתך - אמא 11


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש