|
12/3/2003 12:52
|
סיגל
|
מאת:
|
|
תודה על התגובות אבל כמובן שמפריע לו עניין השאיבות והדלת הסגורה כשאנחנו שואבות
|
כותרת:
|
הוא לפעמים נעמד ומתחיל לדבר מעבר לדלת וכמובן שלא משתחרר לי חלב כי זה נורא מלחיץ. אני חושבת שאם הוא יבין שזה חוסך לו ימים שאני אשב עם ילד חולה בבית הוא יהיה מתחשב יותר ולא יזדקק לי כל כך דוקא כשאני שואבת. בכלל אני חושבת שחשוב להפיץ עובדות ברור לכולנו שהנקה הכי בריאה אבל כדי שלא ימשיכו את המשפט אם אבל... חשוב להפיץ עובדות ברורות בנושא שאני מודה שלא ידועות גם לי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|