פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 12:31 שרי 2 מאת:
מזל טוב אמא ובקשר להנקה כותרת:
רוצה להוסיף שכדאי בכל זאת לשאוב מהצד הבעייתי כדי לעודד יצור חלב גם בו.אני מאינה שאכן הבעיה זמנית וזה יסתדר. לפעמים בהתחלה באמת מופיעות כל מיני תקלות שנפתרות עם הזמן וההנקה זורמת. כל שד מזרים את החלב קצת שונה ולפעמים התינוקי מפתח העדפות...תנסי תנוחות הנקה שונות בצד הזה כמו פוטבול או שכיבה ויכול להיות שזה יעזור.אל יאוש. אני לא מכירה את המצב שלך בפרוט ומקרוב אבל אני מאמינה שזה יסתדר ואם צריך אפשר להעזר במדריכה או יועצת אחרת.אושר בריאות וחלב לך ולתינוקי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  12:16 את עדיין מניקה כרגיל, ובמקרה הכי גרוע תוכלי להמשיך מצד אחד בלבד - אמא 11
12/3/2003  12:37 תשאבי כדי שהשד הבעייתי לא יתיבש - שרון
12/3/2003  12:45 מוסיפה שאלות בענייני תזונה והאכלה - נוי
12/3/2003  12:48 סליחה, ברחה לי השאלה - אמא חדשה
12/3/2003  12:52 בהחלט מוכר, מן הסתם יחלוף, ואין סיבה שלא תניקי "כרגיל" - ענת ב
12/3/2003  13:00 באיזו משאבה את שואבת? - ענת ב
12/3/2003  13:14 לנוי - בננה ותפוח עוצרים, כדאי לנסות אגס - ענת ב
12/3/2003  13:58 לנוי לגבי ההרדמה - אמאמה
12/3/2003  15:46 אז זהו ש... - נוי
12/3/2003  15:56 ענת תודה, קראתי את המאמר - נוי
12/3/2003  16:11 נוי, מה משעמם? - ענת ב
12/3/2003  17:01 המשך לנוי, הציצי באתר של "גרבר" - ענת ב
12/3/2003  22:34 עוד לנוי בנושא הרדמה - אמאמה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש