|
12/3/2003 12:31
|
שרי 2
|
מאת:
|
|
מזל טוב אמא ובקשר להנקה
|
כותרת:
|
רוצה להוסיף שכדאי בכל זאת לשאוב מהצד הבעייתי כדי לעודד יצור חלב גם בו.אני מאינה שאכן הבעיה זמנית וזה יסתדר. לפעמים בהתחלה באמת מופיעות כל מיני תקלות שנפתרות עם הזמן וההנקה זורמת. כל שד מזרים את החלב קצת שונה ולפעמים התינוקי מפתח העדפות...תנסי תנוחות הנקה שונות בצד הזה כמו פוטבול או שכיבה ויכול להיות שזה יעזור.אל יאוש. אני לא מכירה את המצב שלך בפרוט ומקרוב אבל אני מאמינה שזה יסתדר ואם צריך אפשר להעזר במדריכה או יועצת אחרת.אושר בריאות וחלב לך ולתינוקי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|