|
12/3/2003 15:56
|
נוי
|
מאת:
|
|
ענת תודה, קראתי את המאמר
|
כותרת:
|
אבל מלונים ואפרסקים - זאת לא העונה. רק אגסים זה קצת משעמם לא? אולי אפשר לטחון אגסים עם אורז מבושל? מעין פודינג אורז מעניין. רגע אבל גם אורז עושה עצירות לא? אוף, אני מבובלת....
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|