פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 15:56 נוי מאת:
ענת תודה, קראתי את המאמר כותרת:
אבל מלונים ואפרסקים - זאת לא העונה. רק אגסים זה קצת משעמם לא?
אולי אפשר לטחון אגסים עם אורז מבושל? מעין פודינג אורז מעניין. רגע אבל גם אורז עושה עצירות לא? אוף, אני מבובלת....

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  12:16 את עדיין מניקה כרגיל, ובמקרה הכי גרוע תוכלי להמשיך מצד אחד בלבד - אמא 11
12/3/2003  12:31 מזל טוב אמא ובקשר להנקה - שרי 2
12/3/2003  12:37 תשאבי כדי שהשד הבעייתי לא יתיבש - שרון
12/3/2003  12:45 מוסיפה שאלות בענייני תזונה והאכלה - נוי
12/3/2003  12:48 סליחה, ברחה לי השאלה - אמא חדשה
12/3/2003  12:52 בהחלט מוכר, מן הסתם יחלוף, ואין סיבה שלא תניקי "כרגיל" - ענת ב
12/3/2003  13:00 באיזו משאבה את שואבת? - ענת ב
12/3/2003  13:14 לנוי - בננה ותפוח עוצרים, כדאי לנסות אגס - ענת ב
12/3/2003  13:58 לנוי לגבי ההרדמה - אמאמה
12/3/2003  15:46 אז זהו ש... - נוי
12/3/2003  16:11 נוי, מה משעמם? - ענת ב
12/3/2003  17:01 המשך לנוי, הציצי באתר של "גרבר" - ענת ב
12/3/2003  22:34 עוד לנוי בנושא הרדמה - אמאמה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש