פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 13:00 ענת ב מאת:
באיזו משאבה את שואבת? כותרת:
שוב, אני מאוד ממליצה לך לדבוק ביועצת ההנקה שלך, ולהפנות אליה את כל השאלות. נראה לי, שכדאי לשאוב בכל הנקה, ז"א להניק מהצד ה"טוב", ולשאוב את השני, או בו-זמנית או אח"כ, ולתת לתינוקת את החלב שנשאב. את זקוקה למשאבה טובה, שלא מכאיבה. 20 מ"ל ב-10 דקות נשמע על פניו מעט, האם זה מפיג את הגודש?
אשמח לעזור טלפונית, פני אלי במייל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  12:16 את עדיין מניקה כרגיל, ובמקרה הכי גרוע תוכלי להמשיך מצד אחד בלבד - אמא 11
12/3/2003  12:31 מזל טוב אמא ובקשר להנקה - שרי 2
12/3/2003  12:37 תשאבי כדי שהשד הבעייתי לא יתיבש - שרון
12/3/2003  12:45 מוסיפה שאלות בענייני תזונה והאכלה - נוי
12/3/2003  12:48 סליחה, ברחה לי השאלה - אמא חדשה
12/3/2003  12:52 בהחלט מוכר, מן הסתם יחלוף, ואין סיבה שלא תניקי "כרגיל" - ענת ב
12/3/2003  13:14 לנוי - בננה ותפוח עוצרים, כדאי לנסות אגס - ענת ב
12/3/2003  13:58 לנוי לגבי ההרדמה - אמאמה
12/3/2003  15:46 אז זהו ש... - נוי
12/3/2003  15:56 ענת תודה, קראתי את המאמר - נוי
12/3/2003  16:11 נוי, מה משעמם? - ענת ב
12/3/2003  17:01 המשך לנוי, הציצי באתר של "גרבר" - ענת ב
12/3/2003  22:34 עוד לנוי בנושא הרדמה - אמאמה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש