שוב, אני מאוד ממליצה לך לדבוק ביועצת ההנקה שלך, ולהפנות אליה את כל השאלות. נראה לי, שכדאי לשאוב בכל הנקה, ז"א להניק מהצד ה"טוב", ולשאוב את השני, או בו-זמנית או אח"כ, ולתת לתינוקת את החלב שנשאב. את זקוקה למשאבה טובה, שלא מכאיבה. 20 מ"ל ב-10 דקות נשמע על פניו מעט, האם זה מפיג את הגודש? אשמח לעזור טלפונית, פני אלי במייל.
|
תוכן התגובה:
|