פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 15:46 נוי מאת:
אז זהו ש... כותרת:
ניסיתי עם שיטת הבטן-גב. כלומר קודם על הגב משחקת ומפטפטת עם המובייל. ברגע שנשמע ציוץ של חוסר שביעות רצון מיד הפכתי על הבטן. במשך כל שבעה וחצי חודשי חייה היא נרדמה בשיטה זו שלוש פעמים (בתוספת ליטוף והרגעה בעודה על הבטן) .

מה שקורה בדרך כלל זה שהיא מתחילה לבכות ואז לצרוח. מתרוממת על שתי הידיים כמו חרדון קטן וצורחת. וזהו השלב שהידיים שלי נכנסות לתמונה.
מה עושים ?
וחוץ מזה למי יש עצה בעניין המים בבקבוק? האם זה הרגל נכון בגיל זה או לחכות קצת?

תודה מראש נוי


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  12:16 את עדיין מניקה כרגיל, ובמקרה הכי גרוע תוכלי להמשיך מצד אחד בלבד - אמא 11
12/3/2003  12:31 מזל טוב אמא ובקשר להנקה - שרי 2
12/3/2003  12:37 תשאבי כדי שהשד הבעייתי לא יתיבש - שרון
12/3/2003  12:45 מוסיפה שאלות בענייני תזונה והאכלה - נוי
12/3/2003  12:48 סליחה, ברחה לי השאלה - אמא חדשה
12/3/2003  12:52 בהחלט מוכר, מן הסתם יחלוף, ואין סיבה שלא תניקי "כרגיל" - ענת ב
12/3/2003  13:00 באיזו משאבה את שואבת? - ענת ב
12/3/2003  13:14 לנוי - בננה ותפוח עוצרים, כדאי לנסות אגס - ענת ב
12/3/2003  13:58 לנוי לגבי ההרדמה - אמאמה
12/3/2003  15:56 ענת תודה, קראתי את המאמר - נוי
12/3/2003  16:11 נוי, מה משעמם? - ענת ב
12/3/2003  17:01 המשך לנוי, הציצי באתר של "גרבר" - ענת ב
12/3/2003  22:34 עוד לנוי בנושא הרדמה - אמאמה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש