|
12/3/2003 15:46
|
נוי
|
מאת:
|
|
אז זהו ש...
|
כותרת:
|
ניסיתי עם שיטת הבטן-גב. כלומר קודם על הגב משחקת ומפטפטת עם המובייל. ברגע שנשמע ציוץ של חוסר שביעות רצון מיד הפכתי על הבטן. במשך כל שבעה וחצי חודשי חייה היא נרדמה בשיטה זו שלוש פעמים (בתוספת ליטוף והרגעה בעודה על הבטן) .
מה שקורה בדרך כלל זה שהיא מתחילה לבכות ואז לצרוח. מתרוממת על שתי הידיים כמו חרדון קטן וצורחת. וזהו השלב שהידיים שלי נכנסות לתמונה. מה עושים ? וחוץ מזה למי יש עצה בעניין המים בבקבוק? האם זה הרגל נכון בגיל זה או לחכות קצת?
תודה מראש נוי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|