פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/3/2003 18:39 בייב מאת:
מאד מדאיג. הם הבנתן כמוני שהסכנה היא בעיקר כותרת:
לתינוקות עד גיל שנה? סתיו ינק עד גיל 10 חודשים ולאחר מכן במשך כמה חודשים השתמשנו בד"ר בראון, אך חזרנו לאוונט מסיבות נוחיות

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  18:40 התכוונתי לכתוב: האם הבנתן כמוני שהסכנה היא בעיקר (ל"ת) - בייב
26/3/2003  19:18 באמת מדאיג....אז מה עכשיו?!?!??! - טלי א.
26/3/2003  22:18 קודם כל עלינו להרגע, למרות שהכתבה בהחלט מעוררת שאלות... - רוית
27/3/2003  02:52 רוית, לא מדובר בפטמה אלא בבקבוק עצמו. - שרון-ש
27/3/2003  07:13 OT- שלום, בעניין שמיעה ורגישות האוזן - מבקרת
27/3/2003  10:38 זה לא חדש, הכתבה הזו התפרסמה ב"הארץ" כבר לפני שלושה חודשים - ענת ב
27/3/2003  10:55 האם הבקבוקים של ד"ר בראון עמידים גם להמוווון סטריליזציות(לפני כל שימוש בבקבוק) ובכלל עד איזה גיל יש להמשיך לבצע סטריליזציות (הקטן בן חודשיים) (ל"ת) - רינת
27/3/2003  11:31 למה בכלל לעשות סטריליזציה לבקבוקים? (ל"ת) - שוטפת הבקבוקים במיים וסבון.
27/3/2003  13:21 ענת ב. - מה זה "הכוסות הפטנטיות (ל"ת) - שרון-ש
27/3/2003  13:28 שרון, התכוונתי לכוסות המעבר מבקבוק לכוס רגילה, אלה עם השסתום (ל"ת) - ענת ב
27/3/2003  14:54 לרינת - אנחנו שאלנו בטיפת חלב - חיה של שירי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש