פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
27/3/2003 14:54
חיה של שירי
מאת:
לרינת - אנחנו שאלנו בטיפת חלב
כותרת:
והאחות אמרה שבכלל לא חייבים להרתיח כל פעם אלא מספיק לשפוך מים רותחים ולשפוך, אחרי נקיון במים וסבון, כמובן. אז הפסקנו עם הניג'וס הזה שגם גרם להצטברות אבנית בסיר ובבקבוקים.
בהצלחה.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
26/3/2003 18:39
מאד מדאיג. הם הבנתן כמוני שהסכנה היא בעיקר
-
בייב
26/3/2003 18:40
התכוונתי לכתוב: האם הבנתן כמוני שהסכנה היא בעיקר (ל"ת)
-
בייב
26/3/2003 19:18
באמת מדאיג....אז מה עכשיו?!?!??!
-
טלי א.
26/3/2003 22:18
קודם כל עלינו להרגע, למרות שהכתבה בהחלט מעוררת שאלות...
-
רוית
27/3/2003 02:52
רוית, לא מדובר בפטמה אלא בבקבוק עצמו.
-
שרון-ש
27/3/2003 07:13
OT- שלום, בעניין שמיעה ורגישות האוזן
-
מבקרת
27/3/2003 10:38
זה לא חדש, הכתבה הזו התפרסמה ב"הארץ" כבר לפני שלושה חודשים
-
ענת ב
27/3/2003 10:55
האם הבקבוקים של ד"ר בראון עמידים גם להמוווון סטריליזציות(לפני כל שימוש בבקבוק) ובכלל עד איזה גיל יש להמשיך לבצע סטריליזציות (הקטן בן חודשיים) (ל"ת)
-
רינת
27/3/2003 11:31
למה בכלל לעשות סטריליזציה לבקבוקים? (ל"ת)
-
שוטפת הבקבוקים במיים וסבון.
27/3/2003 13:21
ענת ב. - מה זה "הכוסות הפטנטיות (ל"ת)
-
שרון-ש
27/3/2003 13:28
שרון, התכוונתי לכוסות המעבר מבקבוק לכוס רגילה, אלה עם השסתום (ל"ת)
-
ענת ב
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש