http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=243947&contrassID=2&subContrassID=7&sbSubContrassID=0
ונשאלת השאלה - מה קרה מאז? והתשובה, מן הסתם - כלום. מה בדבר הכוסות הפטנטיות? סביר להניח שגם הן עשויות מאותו חומר, לא?
מה שבטוח, כדאי להחליף את הבקבוקים בתדירות גבוהה, ובודאי כשמתחילים להתהוות סדקים.
לפעוטות ולילדים גדולים, שלא מחממים עבורם את תוכן הבקבוק ולא מעבירים סטריליזציה במיקרו יתכן שהבעייה פחות חמורה.
ובלי קצת תיאוריית קונספירציה אי אפשר: אולי כל העיסוק הוא תעלול פרסומי של המותג החדש?
|
תוכן התגובה:
|