פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/3/2003 02:52 שרון-ש מאת:
רוית, לא מדובר בפטמה אלא בבקבוק עצמו. כותרת:
ואני מרגישה כל כך רע עם עצמי כרגע. בר שותה מבקבוקי אוונט מגיל יומיים. איזה דיכאון.
אין למצוא כאן בקבוקי ד"ר בראון, אז רכשתי בקבוק זכוכית של נוק לבינתיים, עד שארגע.

איזו הרגשה זיפתית הכתבה נתנה לי.

בנות, זה הזמן לרכוש מניות של ד"ר בראון...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  18:39 מאד מדאיג. הם הבנתן כמוני שהסכנה היא בעיקר - בייב
26/3/2003  18:40 התכוונתי לכתוב: האם הבנתן כמוני שהסכנה היא בעיקר (ל"ת) - בייב
26/3/2003  19:18 באמת מדאיג....אז מה עכשיו?!?!??! - טלי א.
26/3/2003  22:18 קודם כל עלינו להרגע, למרות שהכתבה בהחלט מעוררת שאלות... - רוית
27/3/2003  07:13 OT- שלום, בעניין שמיעה ורגישות האוזן - מבקרת
27/3/2003  10:38 זה לא חדש, הכתבה הזו התפרסמה ב"הארץ" כבר לפני שלושה חודשים - ענת ב
27/3/2003  10:55 האם הבקבוקים של ד"ר בראון עמידים גם להמוווון סטריליזציות(לפני כל שימוש בבקבוק) ובכלל עד איזה גיל יש להמשיך לבצע סטריליזציות (הקטן בן חודשיים) (ל"ת) - רינת
27/3/2003  11:31 למה בכלל לעשות סטריליזציה לבקבוקים? (ל"ת) - שוטפת הבקבוקים במיים וסבון.
27/3/2003  13:21 ענת ב. - מה זה "הכוסות הפטנטיות (ל"ת) - שרון-ש
27/3/2003  13:28 שרון, התכוונתי לכוסות המעבר מבקבוק לכוס רגילה, אלה עם השסתום (ל"ת) - ענת ב
27/3/2003  14:54 לרינת - אנחנו שאלנו בטיפת חלב - חיה של שירי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש