זה שלב התפתחותי מאוד חשוב שאסור למנוע אותו- זה חלק ממציאת ה'אני' (יש לי ידים), מציאת האמצע ועוד. בנוסף לזה- כן, יתכן שאלו שיניים. הרבה לפני שהשיניים יוצאות יש להם רגישות בחניכיים. אצלנו זה התחיל בגיל שלושה חודשיים למרות שהשיניים יצאו רק בגיל 8 חודשים. בכל אופן- לתת לה. זה חשוב לירון
|
תוכן התגובה:
|