פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/8/2004 12:32 עפרית מאת:
תודה לך תמי, האם יש לך המלצה לספר טוב ופשוט? (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/8/2004  14:09 הכנסת ידים לפה - לירון
30/8/2004  14:16 ובנוסף למה שלירון אמרה, - תמי
30/8/2004  14:19 תודה ללירון ולתמי ועוד.... - עפרית
30/8/2004  20:57 זה בסדר ונורמלי וזו רק ההתחלה של הפה - אמא של יובלי
31/8/2004  00:26 קשה לדעת למה היא מתעצבנת - תמי
31/8/2004  00:27 סליחה, כתבתי טרמפולינה והתכוונתי לאוניברסיטה (זו השעה).. (ל"ת) - תמי
31/8/2004  22:28 ספר נחמד - תמי
31/8/2004  23:33 תמי - תקראי את התוכן בבקשה - עפרית
1/9/2004  11:54 בשמחה ובהצלחה! :) (ל"ת) - תמי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש