פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/8/2004 23:33 עפרית מאת:
תמי - תקראי את התוכן בבקשה כותרת:
ראשית, אני מודה לך על ההמלצה.
שנית, אני חייבת לאמר לך שזה מאוד יפה מצידך לעקוב ולענות אחרי מס' ימים אפילו. זה מראה על אכפתיות ורצון כנה לעזור.
תודה תודה תודה



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/8/2004  14:09 הכנסת ידים לפה - לירון
30/8/2004  14:16 ובנוסף למה שלירון אמרה, - תמי
30/8/2004  14:19 תודה ללירון ולתמי ועוד.... - עפרית
30/8/2004  20:57 זה בסדר ונורמלי וזו רק ההתחלה של הפה - אמא של יובלי
31/8/2004  00:26 קשה לדעת למה היא מתעצבנת - תמי
31/8/2004  00:27 סליחה, כתבתי טרמפולינה והתכוונתי לאוניברסיטה (זו השעה).. (ל"ת) - תמי
31/8/2004  12:32 תודה לך תמי, האם יש לך המלצה לספר טוב ופשוט? (ל"ת) - עפרית
31/8/2004  22:28 ספר נחמד - תמי
1/9/2004  11:54 בשמחה ובהצלחה! :) (ל"ת) - תמי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש