פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
31/8/2004 23:33
עפרית
מאת:
תמי - תקראי את התוכן בבקשה
כותרת:
ראשית, אני מודה לך על ההמלצה.
שנית, אני חייבת לאמר לך שזה מאוד יפה מצידך לעקוב ולענות אחרי מס' ימים אפילו. זה מראה על אכפתיות ורצון כנה לעזור.
תודה תודה תודה
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
30/8/2004 14:09
הכנסת ידים לפה
-
לירון
30/8/2004 14:16
ובנוסף למה שלירון אמרה,
-
תמי
30/8/2004 14:19
תודה ללירון ולתמי ועוד....
-
עפרית
30/8/2004 20:57
זה בסדר ונורמלי וזו רק ההתחלה של הפה
-
אמא של יובלי
31/8/2004 00:26
קשה לדעת למה היא מתעצבנת
-
תמי
31/8/2004 00:27
סליחה, כתבתי טרמפולינה והתכוונתי לאוניברסיטה (זו השעה).. (ל"ת)
-
תמי
31/8/2004 12:32
תודה לך תמי, האם יש לך המלצה לספר טוב ופשוט? (ל"ת)
-
עפרית
31/8/2004 22:28
ספר נחמד
-
תמי
1/9/2004 11:54
בשמחה ובהצלחה! :) (ל"ת)
-
תמי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש