עפרית יקרה, קשה לי לנחש למה היא מתעצבנת. אולי היא רוצה להגיע לאנשהו ולא מצליחה (תסכול), אולי היא מנסה להביא משהו אל הפה. לפעמים הם מכניסים יד עמוק מידי ו"מקיאים" אותה, או אולי באמת שיניים בגיל צעיר יחסית. המשחקים שמתאימים עכשיו הם רכים, רכים עם נשכנים, דברים שקל לאחוז בהם, נעים להכניסם לפה ואי אפשר לקבל מהם מכה חזקה בתנועה לא רצונית של היד. כמובן- אך ורק צעצועים שמיועדים לגיל שלה (אחרים עשויים להתפרק או להיות קטנים\ לא מתאימים להכנסה לפה מסיבות שונות). יהיה לה כייף גם אם היא תשכב בטרמפולינה כאשר מעל אמצע החזה תלוי משחק שהיא יכולה להגיע אליו עם הידיים ולמשוך לפה. את תראי איך היא לאט לאט עושה את זה. הגירויים טובים לפרקי זמן קצרים- זה מעייף עבורה. חוצמזה, קרבי אליה את פנייך, את הידיים שלך- אלה הצעצועים הכי הכי כייפיים. ממליצה לך לקנות ספר שבו מתוארים השלבים ההתפתחותיים ומשולבים בו גם רעיונות למשחק, יש כל מיני בחנויות, זה בהחלט שווה! תהנו! תמי גינטר נותב, מנחת מפגשי אמהות לתינוקות, מדריכת הכנה ללידה.
|
תוכן התגובה:
|