פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
20/9/2004 14:22
לין
מאת:
כנראה את בהריון.. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
20/9/2004 14:17
כמה איחור? נסי שוב בעוד כמה ימים או בצעי בדיקת דם. (ל"ת)
-
מ
20/9/2004 14:22
כנראה את בהריון.. (ל"ת)
-
לין
20/9/2004 14:26
הקו החלש הזה הוא היום ביתי השניה ובעבר ילדי הראשון. אבל להיות בטוחה בדיקת דם- מהר ויעיל בלי פספוסים. מזל טוב! (ל"ת)
-
עדי ד
20/9/2004 14:30
סביר מאוד להניח שאת בהריון.
-
שרון-ש
20/9/2004 14:31
סביר מאוד להניח שאת בהריון.
-
שרון-ש
20/9/2004 14:32
מזל טוב... (ל"ת)
-
R
20/9/2004 14:33
כנראה את בהריון.
-
לי
20/9/2004 14:54
גם לי יש בבית שני קווים חלשים מאוד, אחד בן שנה וארבע ואחת בת חודשיים, מזל - טוב!!! (ל"ת)
-
פנלופה
20/9/2004 15:08
האים יש זמן מוגבל להסתכלות על התוצאות כמו בערכת ביוץ? (ל"ת)
-
עדיין לא מאמינה
20/9/2004 16:12
לא אין זמן מוגבל להסתכלות על התוצאות. אני הלכתי עם זה בארנק איזה שנה, יחד עם התמונות של הילדים.. מזל טוב! (ל"ת)
-
טלי תקומי
20/9/2004 16:40
קיבלתי מחזור ובמהלכו, מה שמאד לא אופייני לי הרגשתי שאני בהריון הן מבחינת הרגישויות והן מבחינת תחושות פיזיות (צביטות בשדיים) עכשיו לאחר המחזור אני ממשיכה להרגיש כך הייתכן? האם למישהי קרה שהיא הרתה ובתחילת ההריון היה לה מחזור? (ל"ת)
-
רון
20/9/2004 16:45
קרה הפוך
-
אופירה
20/9/2004 20:05
שיהיה בשעה טובה (ל"ת)
-
דנה
20/9/2004 20:42
רגע.. שניה..
-
ליאתיתי
20/9/2004 23:58
רון, קרה לי מה שקרה לך, רק שזה לא היה הריון
-
סיגל ש
21/9/2004 09:56
גם לי היה כך........
-
ורד ג.
21/9/2004 10:41
קו זה קו. אין אפס. והוא אכן חלשלש בהיריון צעיר מאוד (מקלון הזהב של "זר" יכול להראות אפילו שבוע אחרי ההפריה, כמובן חלש נורא). בשעה טובה (ל"ת)
-
דובת גריזלי
21/9/2004 14:39
גם אני ממליצה על מקלון הזהב" - בהריון קודם שלי
-
מיכל של איל
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש