פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/9/2004 16:45 אופירה מאת:
קרה הפוך כותרת:
היה קו כל כך חלש שהייתי בטוחה שזה לא שאין סיכוי כי בהריון קודם כנראה שבדקתי בשלב מתקדם יותר והקו היה חזק וברור במיוחד.
אז זרקתי לפח ואחרי כמה ימים כשהשתן התייבש מהמקל פתאום כאתי לזרוק את הזבל והקו היה נראה ברור יותר.
גם בבדיקה הבאה הקו היה חלש אבל בוודאות היה שם.
כנראה שזה עדיין מוקדם ואין בשתן מספיק הורמונים אבל זה לא אומר שאין.
מזל טוב.
על כל מקרה בהתחלה לכי עם זה לאט לאט ותעשי בדיקת דם לוודא באמת מה קורה שם.
בהצלחה
אופירה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/9/2004  14:17 כמה איחור? נסי שוב בעוד כמה ימים או בצעי בדיקת דם. (ל"ת) - מ
20/9/2004  14:22 כנראה את בהריון.. (ל"ת) - לין
20/9/2004  14:22 כנראה את בהריון.. (ל"ת) - לין
20/9/2004  14:26 הקו החלש הזה הוא היום ביתי השניה ובעבר ילדי הראשון. אבל להיות בטוחה בדיקת דם- מהר ויעיל בלי פספוסים. מזל טוב! (ל"ת) - עדי ד
20/9/2004  14:30 סביר מאוד להניח שאת בהריון. - שרון-ש
20/9/2004  14:31 סביר מאוד להניח שאת בהריון. - שרון-ש
20/9/2004  14:32 מזל טוב... (ל"ת) - R
20/9/2004  14:33 כנראה את בהריון. - לי
20/9/2004  14:54 גם לי יש בבית שני קווים חלשים מאוד, אחד בן שנה וארבע ואחת בת חודשיים, מזל - טוב!!! (ל"ת) - פנלופה
20/9/2004  15:08 האים יש זמן מוגבל להסתכלות על התוצאות כמו בערכת ביוץ? (ל"ת) - עדיין לא מאמינה
20/9/2004  16:12 לא אין זמן מוגבל להסתכלות על התוצאות. אני הלכתי עם זה בארנק איזה שנה, יחד עם התמונות של הילדים.. מזל טוב! (ל"ת) - טלי תקומי
20/9/2004  16:40 קיבלתי מחזור ובמהלכו, מה שמאד לא אופייני לי הרגשתי שאני בהריון הן מבחינת הרגישויות והן מבחינת תחושות פיזיות (צביטות בשדיים) עכשיו לאחר המחזור אני ממשיכה להרגיש כך הייתכן? האם למישהי קרה שהיא הרתה ובתחילת ההריון היה לה מחזור? (ל"ת) - רון
20/9/2004  20:05 שיהיה בשעה טובה (ל"ת) - דנה
20/9/2004  20:42 רגע.. שניה.. - ליאתיתי
20/9/2004  23:58 רון, קרה לי מה שקרה לך, רק שזה לא היה הריון - סיגל ש
21/9/2004  09:56 גם לי היה כך........ - ורד ג.
21/9/2004  10:41 קו זה קו. אין אפס. והוא אכן חלשלש בהיריון צעיר מאוד (מקלון הזהב של "זר" יכול להראות אפילו שבוע אחרי ההפריה, כמובן חלש נורא). בשעה טובה (ל"ת) - דובת גריזלי
21/9/2004  14:39 גם אני ממליצה על מקלון הזהב" - בהריון קודם שלי - מיכל של איל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש