|
20/9/2004 16:45
|
אופירה
|
מאת:
|
|
קרה הפוך
|
כותרת:
|
היה קו כל כך חלש שהייתי בטוחה שזה לא שאין סיכוי כי בהריון קודם כנראה שבדקתי בשלב מתקדם יותר והקו היה חזק וברור במיוחד. אז זרקתי לפח ואחרי כמה ימים כשהשתן התייבש מהמקל פתאום כאתי לזרוק את הזבל והקו היה נראה ברור יותר. גם בבדיקה הבאה הקו היה חלש אבל בוודאות היה שם. כנראה שזה עדיין מוקדם ואין בשתן מספיק הורמונים אבל זה לא אומר שאין. מזל טוב. על כל מקרה בהתחלה לכי עם זה לאט לאט ותעשי בדיקת דם לוודא באמת מה קורה שם. בהצלחה אופירה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|