אמנם רוב הסיכויים הם שאת בהריון, אבל צריך להסתכל על הבדיקה לא אחרי כמה שעות או ימים, כי אז לפעמים מופיע איזה משהו קוי (קרה לי שהופיע אחרי לילה, כשלא היה כלום לפניו) - שלא אומר שומדבר. כתוב גם על האריזה לא לקבל שום רעיון מקווים שמופיעים אחרי כמה זמן (לא זוכרת). מה שכן, אם הסתכלת בזמן פחות או יותר (גם 5 דקות אחרי זה בזמן לדעתי הלא מלומדת בכלל) והיה פסון - את בהריון. למרות הוודאות של מה שאני כותבת לך, עשיתי הפעם 3 בדיקות לראות שהוא אכן מתחזק (: ועכשיו הבטן כבר מסבירה לי לבד. בהצלחה. ליאתיתי.
|
תוכן התגובה:
|