לא יודעת לגביך, אבל אני, כל כך רציתי להיות בהריון, שהתחלתי להרגיש את כל התופעות האפשריות להריון, ועצם זה שהיה לי מחזור, בכלל לא הפריע לי להמשיך ולטעון בלהט שאני בהריון. הייתי צריכה מחזור, שתי בדיקות ביתיות ובדיקת דם כדי להשתכנע סופית שהכל פטה מורגנה. היום אני די משועשעת מעצמי על רמת השכנוע העמוק....
מקווה שאצלך זה משהו אחר...
|
תוכן התגובה:
|