פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/9/2004 14:31 זברה מאת:
זכויות כותרת:
את זכאית לכך שהמעסיק יפריש עבורך את חלקו בביטוח המנהלים וקרן ההתשלמות, אך אכן, את צריכה להפריש את חלקך (מה שיורד לך כל חודש מהמשכורת) - זוהי זכות שנקבעה בחוק.
את יכולה להתפטר לאחר החל"ת ולהיות זכאית לפיצויי הפיטורין, אך אינך זכאית לדמי אבטלה אלא אם כן את מקבלת מכתב שפוטרת (ההגיון הוא שאת זכאית להתפטר כדי לטפל בתינוק ואז אינך פנויה לעבודה).

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/9/2004  14:24 למיטב ידיעתי ואיני עורכת דין - עדי ד
20/9/2004  14:32 פורום מעולה לזכויות משפטיות בהריון ואחרי לידה - R
20/9/2004  14:36 תודה על התשובות המהירות, אם אני ניכנסת לחל"ת אייך אני משלמת את חלקי? - חסויה כרגע
20/9/2004  14:59 אודה אם תוכלו להתיחס בהקשר דומה לשאלה זו - מ
20/9/2004  15:06 תשלום לביטוח המנהלים - לחסויה
20/9/2004  15:33 שוב תודה. אני רק חוזרת על השאלה מתי להתפטר - חסויה כרגע
20/9/2004  18:12 תבדקי כאן - לחסויה
21/9/2004  09:41 תודה רבה (ל"ת) - חסויה כרגע


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש