את זכאית לכך שהמעסיק יפריש עבורך את חלקו בביטוח המנהלים וקרן ההתשלמות, אך אכן, את צריכה להפריש את חלקך (מה שיורד לך כל חודש מהמשכורת) - זוהי זכות שנקבעה בחוק. את יכולה להתפטר לאחר החל"ת ולהיות זכאית לפיצויי הפיטורין, אך אינך זכאית לדמי אבטלה אלא אם כן את מקבלת מכתב שפוטרת (ההגיון הוא שאת זכאית להתפטר כדי לטפל בתינוק ואז אינך פנויה לעבודה).
|
תוכן התגובה:
|