פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/9/2004 14:36 חסויה כרגע מאת:
תודה על התשובות המהירות, אם אני ניכנסת לחל"ת אייך אני משלמת את חלקי? כותרת:
כמו כן הבנתי שאם אתפטר במהלך החל"ת (לצורך טיפול בתינוק) אהיה זכאית לאבטלה ואם אחרי רק לפיצויי פיטורין

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/9/2004  14:24 למיטב ידיעתי ואיני עורכת דין - עדי ד
20/9/2004  14:31 זכויות - זברה
20/9/2004  14:32 פורום מעולה לזכויות משפטיות בהריון ואחרי לידה - R
20/9/2004  14:59 אודה אם תוכלו להתיחס בהקשר דומה לשאלה זו - מ
20/9/2004  15:06 תשלום לביטוח המנהלים - לחסויה
20/9/2004  15:33 שוב תודה. אני רק חוזרת על השאלה מתי להתפטר - חסויה כרגע
20/9/2004  18:12 תבדקי כאן - לחסויה
21/9/2004  09:41 תודה רבה (ל"ת) - חסויה כרגע


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש