פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
20/9/2004 15:33
חסויה כרגע
מאת:
שוב תודה. אני רק חוזרת על השאלה מתי להתפטר
כותרת:
אם אני מחליטה להתפטר ומחכה לסוף החל"ת הבנתי שאני נחשבת מפוטרת רק לצרכי פיצויים.
אני מבינה מזה שעדיף להתפטר למשל חודש לפני סיום התקופה (אני פשוט לא בטוחה עדיין במאה אחוז בקשר להתפטרות רוצה להיות זהירה)
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
20/9/2004 14:24
למיטב ידיעתי ואיני עורכת דין
-
עדי ד
20/9/2004 14:31
זכויות
-
זברה
20/9/2004 14:32
פורום מעולה לזכויות משפטיות בהריון ואחרי לידה
-
R
20/9/2004 14:36
תודה על התשובות המהירות, אם אני ניכנסת לחל"ת אייך אני משלמת את חלקי?
-
חסויה כרגע
20/9/2004 14:59
אודה אם תוכלו להתיחס בהקשר דומה לשאלה זו
-
מ
20/9/2004 15:06
תשלום לביטוח המנהלים
-
לחסויה
20/9/2004 18:12
תבדקי כאן
-
לחסויה
21/9/2004 09:41
תודה רבה (ל"ת)
-
חסויה כרגע
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש