פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/9/2004 15:06 לחסויה מאת:
תשלום לביטוח המנהלים כותרת:
המעביד חייב לך פיצוים גם על 12 השבועות שהיית בחופשת לידה. אפשר לבצע את זה כך:
המעביד יעביר לחברת הביטוח את התשלום על 12 השבועות כולל החלק שלך ואח"כ ינכה לך את זה מהפיצויים שתהיי זכאית להם.
המעביד לא יעביר כסף לחברת הביטוח אלא ישלם לך את ההפרש כשתעזבי ואת תעבירי לחברת הביטוח את החלק של ה- 5% שהמעביד היה מוריד לך כל חודש מהמשכורת.
על החל"ת המעביד לא צריך לשלם שום תשלום לחברת הביטוח, אם תחזרי לעבוד אצלו לאחר החל"ת יש אפשרות לבצע דחיה בתשלומי הביטוח כמספר החודשים שהיית בחל"ת ואז הפוליסה לא תהיה בחוב.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/9/2004  14:24 למיטב ידיעתי ואיני עורכת דין - עדי ד
20/9/2004  14:31 זכויות - זברה
20/9/2004  14:32 פורום מעולה לזכויות משפטיות בהריון ואחרי לידה - R
20/9/2004  14:36 תודה על התשובות המהירות, אם אני ניכנסת לחל"ת אייך אני משלמת את חלקי? - חסויה כרגע
20/9/2004  14:59 אודה אם תוכלו להתיחס בהקשר דומה לשאלה זו - מ
20/9/2004  15:33 שוב תודה. אני רק חוזרת על השאלה מתי להתפטר - חסויה כרגע
20/9/2004  18:12 תבדקי כאן - לחסויה
21/9/2004  09:41 תודה רבה (ל"ת) - חסויה כרגע


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש