המעביד חייב לך פיצוים גם על 12 השבועות שהיית בחופשת לידה. אפשר לבצע את זה כך: המעביד יעביר לחברת הביטוח את התשלום על 12 השבועות כולל החלק שלך ואח"כ ינכה לך את זה מהפיצויים שתהיי זכאית להם. המעביד לא יעביר כסף לחברת הביטוח אלא ישלם לך את ההפרש כשתעזבי ואת תעבירי לחברת הביטוח את החלק של ה- 5% שהמעביד היה מוריד לך כל חודש מהמשכורת. על החל"ת המעביד לא צריך לשלם שום תשלום לחברת הביטוח, אם תחזרי לעבוד אצלו לאחר החל"ת יש אפשרות לבצע דחיה בתשלומי הביטוח כמספר החודשים שהיית בחל"ת ואז הפוליסה לא תהיה בחוב.
|
תוכן התגובה:
|