פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/1/2005 16:52 יונת ארד מאת:
לורן, אמבטיות פושרות, כותרת:
קומפרסים, שישתה מים לעיתים תכופות...
חום זה סימן שמשהו מתרחש והגוף מנסה להתמודד בעצמו על הפולש (חיידק או וירוס).
חשוב לתת לגוף "לבטא את עצמו" ע"י העלאת חום אבל לשים לב למה מראה מד-החום.
לעזור ע"י אמבטיות פושרות וקומפרסים ולעקוב.
אפשר לתת מלפפון ירוק - לפעמים זה עוזר.
אין צורך במתן אנטיביוטיקה אם בבדיקה לא נמצא שום ממצא חיידקי.

בכוונה לא דיברתי על אקמול כי אמרת שנתתם כבר סדרה של סירופים ותרופות, אז אולי כדאי לחכות קצת עם אקמול כדי שהגוף ינסה להסתדר בכוחות עצמו - שזה המצב הכי טוב.

הרבה הרבה בריאות,
שבת שקטה ושלווה,
יונת ארד - "נגיעות של אימא"
מדריכת הכנה ללידה
מנחת מפגשי אימהותינוקות

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/1/2005  16:59 מצאתי לך לינק בנושא הורדת חום - רינת א'
14/1/2005  17:01 יונת, תודה מתוקה!!! ומה למרוח על המדחום (זה כואב לו ואני כבר מתעלפת ...) (ל"ת) - לורן
14/1/2005  17:02 רינת, תודה! רק עכשיו ראיתי את הודעתך, אני הולכת לקרוא! (ל"ת) - לורן
14/1/2005  17:16 למרוח וזלין על הקצה של המדחום (ל"ת) - לי
14/1/2005  17:19 לורן, וזלין ? - יונת ארד
14/1/2005  19:10 לורן - חום גבוה באמת הצלחנו להוריד רק עם נורופן (ואפשר לשלב עם אקמולי כי החומרים הפעילים הם שונים, אז לא נורא אם נוצרת כפילות) (ל"ת) - מיפי
15/1/2005  08:37 נסיון בהורדת חום גבוה (לצערי) - imassia
15/1/2005  14:41 הורדת חום מנסיוננו - סיגלגלי
15/1/2005  15:36 לורן יקירתי , מיון זה לא הדבר הכי גרוע שיכול להיות לבן שלך .... - קול שפוי
15/1/2005  17:36 ברוך השם,הוא מרגיש הרבה יותר טוב!!! תבורכו! ושאלה לגביי מדחום אוזן - לורן
15/1/2005  20:45 סיגלגלי היית או חלמתי חלום? (ל"ת) - HILLA
15/1/2005  21:10 לורן, יופי שאתם מרגישים יותר טוב... - יונת ארד


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש