|
14/1/2005 16:52
|
יונת ארד
|
מאת:
|
|
לורן, אמבטיות פושרות,
|
כותרת:
|
קומפרסים, שישתה מים לעיתים תכופות... חום זה סימן שמשהו מתרחש והגוף מנסה להתמודד בעצמו על הפולש (חיידק או וירוס). חשוב לתת לגוף "לבטא את עצמו" ע"י העלאת חום אבל לשים לב למה מראה מד-החום. לעזור ע"י אמבטיות פושרות וקומפרסים ולעקוב. אפשר לתת מלפפון ירוק - לפעמים זה עוזר. אין צורך במתן אנטיביוטיקה אם בבדיקה לא נמצא שום ממצא חיידקי.
בכוונה לא דיברתי על אקמול כי אמרת שנתתם כבר סדרה של סירופים ותרופות, אז אולי כדאי לחכות קצת עם אקמול כדי שהגוף ינסה להסתדר בכוחות עצמו - שזה המצב הכי טוב.
הרבה הרבה בריאות, שבת שקטה ושלווה, יונת ארד - "נגיעות של אימא" מדריכת הכנה ללידה מנחת מפגשי אימהותינוקות
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|