פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
14/1/2005 17:16
לי
מאת:
למרוח וזלין על הקצה של המדחום (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
14/1/2005 16:52
לורן, אמבטיות פושרות,
-
יונת ארד
14/1/2005 16:59
מצאתי לך לינק בנושא הורדת חום
-
רינת א'
14/1/2005 17:01
יונת, תודה מתוקה!!! ומה למרוח על המדחום (זה כואב לו ואני כבר מתעלפת ...) (ל"ת)
-
לורן
14/1/2005 17:02
רינת, תודה! רק עכשיו ראיתי את הודעתך, אני הולכת לקרוא! (ל"ת)
-
לורן
14/1/2005 17:19
לורן, וזלין ?
-
יונת ארד
14/1/2005 19:10
לורן - חום גבוה באמת הצלחנו להוריד רק עם נורופן (ואפשר לשלב עם אקמולי כי החומרים הפעילים הם שונים, אז לא נורא אם נוצרת כפילות) (ל"ת)
-
מיפי
15/1/2005 08:37
נסיון בהורדת חום גבוה (לצערי)
-
imassia
15/1/2005 14:41
הורדת חום מנסיוננו
-
סיגלגלי
15/1/2005 15:36
לורן יקירתי , מיון זה לא הדבר הכי גרוע שיכול להיות לבן שלך ....
-
קול שפוי
15/1/2005 17:36
ברוך השם,הוא מרגיש הרבה יותר טוב!!! תבורכו! ושאלה לגביי מדחום אוזן
-
לורן
15/1/2005 20:45
סיגלגלי היית או חלמתי חלום? (ל"ת)
-
HILLA
15/1/2005 21:10
לורן, יופי שאתם מרגישים יותר טוב...
-
יונת ארד
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש