פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/1/2005 15:36 קול שפוי מאת:
לורן יקירתי , מיון זה לא הדבר הכי גרוע שיכול להיות לבן שלך .... כותרת:
לפי מה שאת מספרת , צריך ללכת כבר עכשיו ולא לבזבז זמן יקר ...

אני מדברת מנסיון לצערי . ולכן אין לי בעיה להפחיד !

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/1/2005  16:52 לורן, אמבטיות פושרות, - יונת ארד
14/1/2005  16:59 מצאתי לך לינק בנושא הורדת חום - רינת א'
14/1/2005  17:01 יונת, תודה מתוקה!!! ומה למרוח על המדחום (זה כואב לו ואני כבר מתעלפת ...) (ל"ת) - לורן
14/1/2005  17:02 רינת, תודה! רק עכשיו ראיתי את הודעתך, אני הולכת לקרוא! (ל"ת) - לורן
14/1/2005  17:16 למרוח וזלין על הקצה של המדחום (ל"ת) - לי
14/1/2005  17:19 לורן, וזלין ? - יונת ארד
14/1/2005  19:10 לורן - חום גבוה באמת הצלחנו להוריד רק עם נורופן (ואפשר לשלב עם אקמולי כי החומרים הפעילים הם שונים, אז לא נורא אם נוצרת כפילות) (ל"ת) - מיפי
15/1/2005  08:37 נסיון בהורדת חום גבוה (לצערי) - imassia
15/1/2005  14:41 הורדת חום מנסיוננו - סיגלגלי
15/1/2005  17:36 ברוך השם,הוא מרגיש הרבה יותר טוב!!! תבורכו! ושאלה לגביי מדחום אוזן - לורן
15/1/2005  20:45 סיגלגלי היית או חלמתי חלום? (ל"ת) - HILLA
15/1/2005  21:10 לורן, יופי שאתם מרגישים יותר טוב... - יונת ארד


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש