פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/1/2005 17:36 לורן מאת:
ברוך השם,הוא מרגיש הרבה יותר טוב!!! תבורכו! ושאלה לגביי מדחום אוזן כותרת:
אמבטיות פושרות ולשתות הרבה מים , איך שכחתי שזה תמיד עוזר לי כשיש לי חום, כנראה מהלחץ....
המשכנו עם התרופות, כל הלילה הוא התעורר כל 2-5 דקות ואח"כ כל שעה-שעתיים רק כדיי שנרים אותו לפינוק וחזרה למיטה.
הוא התעורר הבוקר עירני, מלא מרץ וחייכן ואז הבנו שהחום נשאר מאחורינו, לשמחתנו (אפילו לא טרחנו לבדוק), אנחנו ממשיכים עם התרופות, יש לו עדיין שיעול ונזלת מעצבנת.
לגביי מדחום לאוזן, האם זה מדחום מיוחד?
יש לנו את המדחום הדיגיטלי לבדיקה בפה-בטוסיק-בבית השחי.
תודה רבה רבה!!!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/1/2005  16:52 לורן, אמבטיות פושרות, - יונת ארד
14/1/2005  16:59 מצאתי לך לינק בנושא הורדת חום - רינת א'
14/1/2005  17:01 יונת, תודה מתוקה!!! ומה למרוח על המדחום (זה כואב לו ואני כבר מתעלפת ...) (ל"ת) - לורן
14/1/2005  17:02 רינת, תודה! רק עכשיו ראיתי את הודעתך, אני הולכת לקרוא! (ל"ת) - לורן
14/1/2005  17:16 למרוח וזלין על הקצה של המדחום (ל"ת) - לי
14/1/2005  17:19 לורן, וזלין ? - יונת ארד
14/1/2005  19:10 לורן - חום גבוה באמת הצלחנו להוריד רק עם נורופן (ואפשר לשלב עם אקמולי כי החומרים הפעילים הם שונים, אז לא נורא אם נוצרת כפילות) (ל"ת) - מיפי
15/1/2005  08:37 נסיון בהורדת חום גבוה (לצערי) - imassia
15/1/2005  14:41 הורדת חום מנסיוננו - סיגלגלי
15/1/2005  15:36 לורן יקירתי , מיון זה לא הדבר הכי גרוע שיכול להיות לבן שלך .... - קול שפוי
15/1/2005  20:45 סיגלגלי היית או חלמתי חלום? (ל"ת) - HILLA
15/1/2005  21:10 לורן, יופי שאתם מרגישים יותר טוב... - יונת ארד


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש