|
15/1/2005 17:36
|
לורן
|
מאת:
|
|
ברוך השם,הוא מרגיש הרבה יותר טוב!!! תבורכו! ושאלה לגביי מדחום אוזן
|
כותרת:
|
אמבטיות פושרות ולשתות הרבה מים , איך שכחתי שזה תמיד עוזר לי כשיש לי חום, כנראה מהלחץ.... המשכנו עם התרופות, כל הלילה הוא התעורר כל 2-5 דקות ואח"כ כל שעה-שעתיים רק כדיי שנרים אותו לפינוק וחזרה למיטה. הוא התעורר הבוקר עירני, מלא מרץ וחייכן ואז הבנו שהחום נשאר מאחורינו, לשמחתנו (אפילו לא טרחנו לבדוק), אנחנו ממשיכים עם התרופות, יש לו עדיין שיעול ונזלת מעצבנת. לגביי מדחום לאוזן, האם זה מדחום מיוחד? יש לנו את המדחום הדיגיטלי לבדיקה בפה-בטוסיק-בבית השחי. תודה רבה רבה!!!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|