פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/8/2006 17:09 דיתי מאת:
מצטערת דעתי קצת שונה,,, כותרת:
ממש בקצרה: כאם לילדים את יודעת ילד מהו! לא ההיתי עוברת הפלה בשום אופן גם אם הכל מסביב נראה קשה.

בכל אופן את ההחלטה הסופית את תעשי ותקבלי בעצמך, בהצלחה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/8/2006  15:46 קשה לי להבין לאיזה סוג של עזרה את מצפה - מנסה לעזור
28/8/2006  16:13 אלמונית, ראיתי עכשיו את הדיון שפתחת אתמול - מנסה לעזור
28/8/2006  16:35 עם איזה סוג של התקן נכנסת להריון מרנה או התקן רגיל אחר? זה חשוב לדעת!!! - ליהי
28/8/2006  17:22 לכל דבר יש מחיר - מנסה
28/8/2006  18:12 סתם משהו שניזכרתי בו,, - דיתי
28/8/2006  19:26 דיתי, זה באמת מעניין ושווה בדיקה, אבל... - טלטול
28/8/2006  21:05 תודה על כל התגובות - אלמונית לעת עתה
28/8/2006  21:06 ההריון הוא עם התקן רגיל, לא מירנה!!! (ל"ת) - אלמונית לעת עתה
29/8/2006  15:02 רק רציתי לעדען שעדיין אין החלטה, בעלי מעדיף הפלה ולי ממש קשה להחליט - לא יודעת כיצד תיפול ההחלטה (ל"ת) - אלמונית לעת עתה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש