|
28/8/2006 17:22
|
מנסה
|
מאת:
|
|
לכל דבר יש מחיר
|
כותרת:
|
אני לא מנסה לשכנע אותך להפיל, כמו שדיתי כתבה- ההחלטה היא שלך (ושל בן זוגך כמובן) אבל אני מאמינה שילד צריך לבוא רק כששני בני הזוג מרגישים שזה נכון עבורם ובמקרה שלך יש לשקול את טובת המשפחה כולה. ילד הוא ילד הוא ילד ואין דבר נפלא ממנו רק כשיש תחושת מסוגלות לקבל אותו ולהכיל אותו. עם 4 ילדים קטנים, כפי שזה מצטייר בעיני, אני לא בטוחה שזה הדבר הנכון. זה תלוי גם במידת התמיכה שיש לך מגורמים חיצוניים וכמובן שגם המצב הכלכלי מהווה שיקול, לדעתי.
אשמח אם תעדכני לגבי ההחלטה או שתשתפי אותנו בלבטים.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|