פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/8/2006 17:22 מנסה מאת:
לכל דבר יש מחיר כותרת:
אני לא מנסה לשכנע אותך להפיל, כמו שדיתי כתבה- ההחלטה היא שלך (ושל בן זוגך כמובן) אבל אני מאמינה שילד צריך לבוא רק כששני בני הזוג מרגישים שזה נכון עבורם ובמקרה שלך יש לשקול את טובת המשפחה כולה.
ילד הוא ילד הוא ילד ואין דבר נפלא ממנו רק כשיש תחושת מסוגלות לקבל אותו ולהכיל אותו.
עם 4 ילדים קטנים, כפי שזה מצטייר בעיני, אני לא בטוחה שזה הדבר הנכון.
זה תלוי גם במידת התמיכה שיש לך מגורמים חיצוניים וכמובן שגם המצב הכלכלי מהווה שיקול, לדעתי.

אשמח אם תעדכני לגבי ההחלטה או שתשתפי אותנו בלבטים.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/8/2006  15:46 קשה לי להבין לאיזה סוג של עזרה את מצפה - מנסה לעזור
28/8/2006  16:13 אלמונית, ראיתי עכשיו את הדיון שפתחת אתמול - מנסה לעזור
28/8/2006  16:35 עם איזה סוג של התקן נכנסת להריון מרנה או התקן רגיל אחר? זה חשוב לדעת!!! - ליהי
28/8/2006  17:09 מצטערת דעתי קצת שונה,,, - דיתי
28/8/2006  18:12 סתם משהו שניזכרתי בו,, - דיתי
28/8/2006  19:26 דיתי, זה באמת מעניין ושווה בדיקה, אבל... - טלטול
28/8/2006  21:05 תודה על כל התגובות - אלמונית לעת עתה
28/8/2006  21:06 ההריון הוא עם התקן רגיל, לא מירנה!!! (ל"ת) - אלמונית לעת עתה
29/8/2006  15:02 רק רציתי לעדען שעדיין אין החלטה, בעלי מעדיף הפלה ולי ממש קשה להחליט - לא יודעת כיצד תיפול ההחלטה (ל"ת) - אלמונית לעת עתה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש