|
28/8/2006 19:26
|
טלטול
|
מאת:
|
|
דיתי, זה באמת מעניין ושווה בדיקה, אבל...
|
כותרת:
|
אף אחד לא מתחייב ל-100% ביטחון בדיוק מהסיבה הזו. לא? ולאלמונית: אני גם חושבת שההחלטה היא שלכם, ואם זה לא מתאים עכשיו (או בכלל) להפסיק את ההריון כמה שיותר מהר. הכי חשוב שתהיו שלמים עם ההחלטה!
בהצלחה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|