|
28/8/2006 21:05
|
אלמונית לעת עתה
|
מאת:
|
|
תודה על כל התגובות
|
כותרת:
|
אני באת לא יודעת איזו עזרה אני צריכה, כנראה בעיקר וינטלציה וברור שההחלטה הסופית היא רק של שנינו. נכון, שלא תכננו להביא ילד נוסף לעולם (מבחינת בעלי לתמיד, ומבחינתי - לא כרגע, אך לא יודעת מה יהיה בשנים הבאות..) יש לנו יכולת כלכלית ורגשית להכיל את 4 ילדינו, אני יכולה להתמודד עם הגורל שהביא לי עוד מתנה, אך לבעלי מאוד קשה ולא נראה לו שהוא מסוגל לעמוד בגידול של עוד ילד... אני חושבת שלא סתם ההריון הזה הגיע ועם כל הקושי, כרגע אני עוד לא מסוגלת לראות את עצמי עוברת הפלה... שוב, אין מה לומר, אני פשוט מתלבטת איתכן "בקול", כלומר על הכתב.. תודה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|