פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/8/2006 21:05 אלמונית לעת עתה מאת:
תודה על כל התגובות כותרת:
אני באת לא יודעת איזו עזרה אני צריכה, כנראה בעיקר וינטלציה וברור שההחלטה הסופית היא רק של שנינו.
נכון, שלא תכננו להביא ילד נוסף לעולם (מבחינת בעלי לתמיד, ומבחינתי - לא כרגע, אך לא יודעת מה יהיה בשנים הבאות..)
יש לנו יכולת כלכלית ורגשית להכיל את 4 ילדינו, אני יכולה להתמודד עם הגורל שהביא לי עוד מתנה, אך לבעלי מאוד קשה ולא נראה לו שהוא מסוגל לעמוד בגידול של עוד ילד... אני חושבת שלא סתם ההריון הזה הגיע ועם כל הקושי, כרגע אני עוד לא מסוגלת לראות את עצמי עוברת הפלה...
שוב, אין מה לומר, אני פשוט מתלבטת איתכן "בקול", כלומר על הכתב..
תודה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/8/2006  15:46 קשה לי להבין לאיזה סוג של עזרה את מצפה - מנסה לעזור
28/8/2006  16:13 אלמונית, ראיתי עכשיו את הדיון שפתחת אתמול - מנסה לעזור
28/8/2006  16:35 עם איזה סוג של התקן נכנסת להריון מרנה או התקן רגיל אחר? זה חשוב לדעת!!! - ליהי
28/8/2006  17:09 מצטערת דעתי קצת שונה,,, - דיתי
28/8/2006  17:22 לכל דבר יש מחיר - מנסה
28/8/2006  18:12 סתם משהו שניזכרתי בו,, - דיתי
28/8/2006  19:26 דיתי, זה באמת מעניין ושווה בדיקה, אבל... - טלטול
28/8/2006  21:06 ההריון הוא עם התקן רגיל, לא מירנה!!! (ל"ת) - אלמונית לעת עתה
29/8/2006  15:02 רק רציתי לעדען שעדיין אין החלטה, בעלי מעדיף הפלה ולי ממש קשה להחליט - לא יודעת כיצד תיפול ההחלטה (ל"ת) - אלמונית לעת עתה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש