פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/1/2003 20:17 iriti מאת:
יעל יקרה כותרת:
קודם כל, כל הכבוד על הפז"מ!
ועכשיו ברצינות, אני לא יכולה לדבר מניסיוני האישי, אני בשבוע 38 עדיין.
האם את מתכוונת ללדת בליניאדו עם מיילדת פרטית? אם כן ד"ר פיינשטין עושה סטריפינג מדהים לפי מה ששמעתי. אבל.... תמיד תקחי בערבון מוגבל כי כל מקרה לגופו.

שיהיה לך בהצלחה בכל דרך שתבחרי. חיזקי ואימצי!

עירית

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/1/2003  21:00 iriti , ניחשת יפה, המילדת שלי היא אביגיל - יעל
26/1/2003  21:21 יעל - אשמח לדעת מדוע לא מומלץ דיקור סיני לזירוז הלידה? (ל"ת) - עילי
26/1/2003  22:12 עילי, לדבריו של ד"ר ראובן ברק - יעל
26/1/2003  23:38 שלום יעל - אמא של סיוון
27/1/2003  00:35 Hey girl, what's your rush???Give yourself more time - Ilana Shemesh, natural midwife
27/1/2003  11:36 אני ילדתי ביום האחרון של שבוע 42 - עפרה מ
27/1/2003  15:37 גישה קצת שונה לגבי זירוז לידה בעזרת דיקור - יסמין
27/1/2003  16:05 יסמין, יש לינק לדבריו של ברק? וגם: אני רוצה לחזק ולהסכים עם דברייך וגישתך. (ל"ת) - נירה
27/1/2003  22:30 נירה יקרה, מצ"ב הלינק - יסמין
27/1/2003  23:10 מסכימה עם נירה ויסמין,ולגבי רפלקסולוגיה - גילי אבישי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש