|
26/1/2003 20:17
|
iriti
|
מאת:
|
|
יעל יקרה
|
כותרת:
|
קודם כל, כל הכבוד על הפז"מ! ועכשיו ברצינות, אני לא יכולה לדבר מניסיוני האישי, אני בשבוע 38 עדיין. האם את מתכוונת ללדת בליניאדו עם מיילדת פרטית? אם כן ד"ר פיינשטין עושה סטריפינג מדהים לפי מה ששמעתי. אבל.... תמיד תקחי בערבון מוגבל כי כל מקרה לגופו.
שיהיה לך בהצלחה בכל דרך שתבחרי. חיזקי ואימצי!
עירית
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|