פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
27/1/2003 16:05
נירה
מאת:
יסמין, יש לינק לדבריו של ברק? וגם: אני רוצה לחזק ולהסכים עם דברייך וגישתך. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
26/1/2003 20:17
יעל יקרה
-
iriti
26/1/2003 21:00
iriti , ניחשת יפה, המילדת שלי היא אביגיל
-
יעל
26/1/2003 21:21
יעל - אשמח לדעת מדוע לא מומלץ דיקור סיני לזירוז הלידה? (ל"ת)
-
עילי
26/1/2003 22:12
עילי, לדבריו של ד"ר ראובן ברק
-
יעל
26/1/2003 23:38
שלום יעל
-
אמא של סיוון
27/1/2003 00:35
Hey girl, what's your rush???Give yourself more time
-
Ilana Shemesh, natural midwife
27/1/2003 11:36
אני ילדתי ביום האחרון של שבוע 42
-
עפרה מ
27/1/2003 15:37
גישה קצת שונה לגבי זירוז לידה בעזרת דיקור
-
יסמין
27/1/2003 22:30
נירה יקרה, מצ"ב הלינק
-
יסמין
27/1/2003 23:10
מסכימה עם נירה ויסמין,ולגבי רפלקסולוגיה
-
גילי אבישי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש