פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2003 16:05 נירה מאת:
יסמין, יש לינק לדבריו של ברק? וגם: אני רוצה לחזק ולהסכים עם דברייך וגישתך. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/1/2003  20:17 יעל יקרה - iriti
26/1/2003  21:00 iriti , ניחשת יפה, המילדת שלי היא אביגיל - יעל
26/1/2003  21:21 יעל - אשמח לדעת מדוע לא מומלץ דיקור סיני לזירוז הלידה? (ל"ת) - עילי
26/1/2003  22:12 עילי, לדבריו של ד"ר ראובן ברק - יעל
26/1/2003  23:38 שלום יעל - אמא של סיוון
27/1/2003  00:35 Hey girl, what's your rush???Give yourself more time - Ilana Shemesh, natural midwife
27/1/2003  11:36 אני ילדתי ביום האחרון של שבוע 42 - עפרה מ
27/1/2003  15:37 גישה קצת שונה לגבי זירוז לידה בעזרת דיקור - יסמין
27/1/2003  22:30 נירה יקרה, מצ"ב הלינק - יסמין
27/1/2003  23:10 מסכימה עם נירה ויסמין,ולגבי רפלקסולוגיה - גילי אבישי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש