פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2003 15:37 יסמין מאת:
גישה קצת שונה לגבי זירוז לידה בעזרת דיקור כותרת:
קראתי את תשובתו של ד"ר ברק בפורום של YNET וברשותכן אני מבקשת להציג דיעה שונה, כדי לאפשר לכל אחת לבחור לפי השקפת עולמה.
לפני כן, רק אציג את עצמי בקצרה, למי שלא מכירה, לא כפרסומת חס וחלילה, אלא ע"מ שאפשר יהיה לדעת עם מי מדברים - אני עובדת ברפואה סינית ומתמחה בעבודה עם נשים במהלך ההריון והלידה. וזאת בנוסף לעבודה עם נשים בעזרת יוגה והכנה ללידה אקטיבית. כל הכלים הללו מתחברים להם יחד מבחינתי.
זהו. ועכשיו לעניין עצמו:
לעובדה כי הלידה לא מתחילה או לא מתפתחת גם לאחר סיום 42 שבועות יכולות להיות סיבות שונות, פיזיות ונפשיות/מנטליות.
לעניות דעתי, יש לחפש את הסיבות למצב הזה ולטפל בהן, דהיינו - לחזק אם חלש, להרגיע אם מתוח, להניע עם תקוע.
כל אלו אינם עבודה ישירה לזירוז, אך האיזון המושג בעזרתם יוצר תנאים להתחלת הלידה, כי הוא פותר את הסיבה לאי- התחלתה.
בנוסף אני משתמשת בעבודה שמביאה YANG לאגן = כוח ועצמה, זרימה וחום, מכינה את צוואר הרחם שיהיה "בשל לקטיף" עם בוא הצירים, פותחת סטגנציות = תקיעויות במעברי האנרגיה אל האגן וכד'.
כל אלו לא יוצרים צירים יש מאין.
הם מביאים את האמא למקום שבו היא מוכנה לאפשר ללידה להיווצר.
בנוסף כמובן מנסים לבדוק מה הם המקומות הרגשיים/נפשיים/ מנטליים שאולי מעכבים את בוא הלידה.
ומכאן אתן כבר מבינות למה אני חושבת שיש מקום לעבוד אם אמא שתאריך הלידה שלה עבר ולהכין אותה לקראת הלידה, מה שנשמע לעיתים כמו זירוז.
בנוסף, מתנופף לא לפעמים איום השראת הלידה.
עדיין אני חושבת שעדיף זירוז עם דיקור מאשר עם פיטוצין, אך בהחלט מסכימה שיש לעשותו בחדר הלידה כדי לאפשר ניטור צמוד.
לגבי היפוך עובר - גישתי כאן דומה - הרי כשיש בעיה פיזולוגית כמו אגן צר או חבל קצר, העובר ממילא לא יתהפך.
ואם הסיבה היא אחרת, ההיפוך במוקסה יכול למנוע ניתוח קיסרי, על כל תלאותיו והשפעותיו. לא שווה??
תודה על ההקשבה, ומקווה שיעזור למי מכן בהחלטותיה.
מקווה שגישתי הובנה.
אשמח לענות על שאלות, אם יהיו.
רק בריאות ולידות טובות.
יסמין (זיו-שחם)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/1/2003  20:17 יעל יקרה - iriti
26/1/2003  21:00 iriti , ניחשת יפה, המילדת שלי היא אביגיל - יעל
26/1/2003  21:21 יעל - אשמח לדעת מדוע לא מומלץ דיקור סיני לזירוז הלידה? (ל"ת) - עילי
26/1/2003  22:12 עילי, לדבריו של ד"ר ראובן ברק - יעל
26/1/2003  23:38 שלום יעל - אמא של סיוון
27/1/2003  00:35 Hey girl, what's your rush???Give yourself more time - Ilana Shemesh, natural midwife
27/1/2003  11:36 אני ילדתי ביום האחרון של שבוע 42 - עפרה מ
27/1/2003  16:05 יסמין, יש לינק לדבריו של ברק? וגם: אני רוצה לחזק ולהסכים עם דברייך וגישתך. (ל"ת) - נירה
27/1/2003  22:30 נירה יקרה, מצ"ב הלינק - יסמין
27/1/2003  23:10 מסכימה עם נירה ויסמין,ולגבי רפלקסולוגיה - גילי אבישי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש