פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
27/1/2003 22:30
יסמין
מאת:
נירה יקרה, מצ"ב הלינק
כותרת:
http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-1339-239-1847,00.html
.
אני מודה שלי, באופן אישי, לא התאים להתדיין עם ד"ר ברק בנושא בפורום של YNET, כי זה נראה לי פולמוס מקצועי ולא מתאים לפורום הזה, וגם כי זה מרגיש לי מכור מראש..
נתראה.
יסמין
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
26/1/2003 20:17
יעל יקרה
-
iriti
26/1/2003 21:00
iriti , ניחשת יפה, המילדת שלי היא אביגיל
-
יעל
26/1/2003 21:21
יעל - אשמח לדעת מדוע לא מומלץ דיקור סיני לזירוז הלידה? (ל"ת)
-
עילי
26/1/2003 22:12
עילי, לדבריו של ד"ר ראובן ברק
-
יעל
26/1/2003 23:38
שלום יעל
-
אמא של סיוון
27/1/2003 00:35
Hey girl, what's your rush???Give yourself more time
-
Ilana Shemesh, natural midwife
27/1/2003 11:36
אני ילדתי ביום האחרון של שבוע 42
-
עפרה מ
27/1/2003 15:37
גישה קצת שונה לגבי זירוז לידה בעזרת דיקור
-
יסמין
27/1/2003 16:05
יסמין, יש לינק לדבריו של ברק? וגם: אני רוצה לחזק ולהסכים עם דברייך וגישתך. (ל"ת)
-
נירה
27/1/2003 23:10
מסכימה עם נירה ויסמין,ולגבי רפלקסולוגיה
-
גילי אבישי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש