|
30/1/2003 18:52
|
מרב ב
|
מאת:
|
|
מים, קקי ואילת
|
כותרת:
|
לגבי מים - מהרגע שהילד מתחיל לאכול מוצקים צריך להציע לו מים בבקבוק כל הזמן. הוא ישתה כמה שהוא רוצה (לא להגביל). המים יכולים לשמש גם כדי לגמול אותו מארוחת הלילה (ציצי?) אבל רק כשיתרגל לשתות אותם. כשהקטנטונת שלי היתה בגילו הצעתי לה מים כל הזמן חוץ מלפני ציצי (ידעתי בערך מתי היא תרצה). היום היא מסוגלת לשתות חצי בקבוק מים ואחכ ציצי כאילו כלום. לריכוך הקקי את יכולה לנסות לתת לו קצת עגבניה מגורדת (בלי הקליפה) או אפילו מיץ תפוזים סחוט. זה תמיד מרכך את הענינים. היום הקטנטונת שתתה (טוב היא קצת יותר גדולה...) מיץ של 3 תפוזים בארוחת בוקר (וכמובן שהיה לה יופי של קקי אח"כ...).
אילת - הייתי מבררת מחירים של חיתולים (אם יש לכם מקום באוטו כמובן...).
נסיע נעימה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|