פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/1/2003 20:16 מרב ב מאת:
זהר - לגבי המזונות האלרגנים שהצענו כותרת:
הוא הרי צריך להתודע אליהם מתישהו - לא? תנסי (קצת), ותראי אם יש תגובות אלרגניות כלשהן, מקסימום לא תתני יותר לתקופה מסוימת. אני הייתי נותנת עגבניה קודם - הרבה רופאים ימליצו לתת אותה לתינוק עם עצירות כבר מגיל חודש - חודשיים ...

ממרומי השנה וחודשיים של הקטנטונת (ושלל המוצקים שהיא כבר אוכלת) אני יכולה לומר לך שבילד הבא אני אהיה פחות חששנית (אך עדיין זהירה) באיזה מזון להציג ומתי.
כשאת מדברת עם הרבה רופאי ילדים, שכבר ראו יותר מילד אחד או שניים, אין להם בעיה להמליץ לך לתת לתינוק מרק שלם טחון מהיום הראשון (בלי לבדוק כל ירק) או לתת לתינוק אקטימל אם הוא משלשל גם אם הוא רק בן 7 ח' ולא נגע במוצרי חלב, ומעדני חלב גם מהגיל הזה אם הוא לא מסכים לאכול כלום כי זה הרע במיעוטו. פשוט כוונתי היא שתנהגי קצת פחות "לפי הספר" ויותר לפי איך שאת מכירה את הילד.

אל תשכחי שאותנו (לפחות את רובנו) גידלו על חלב פרה בערך מגיל 0, נתנו לנו פירות מגיל 4 ח' (עם סוכר ענבים בפנים), העשירו את דייסתנו בקורנפלור (בערך גם בגיל הזה) ונתנו לנו לאכול הכול כבר מגיל חצי שנה.
אז כמובן שהיום ידוע ש... (המון דברים חדשים) ומחקרים (וטובה) מוכיחים ש.. אבל אפשר לנסות כמה דברים שנראה שיעזרו לילד המסוים גם אם פירושו לא ללכת בדיוק לפי הספר.
טוב יצאה לי מגילה, ואני מקווה שהבנת את כוונתי (הטובה).

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/1/2003  18:45 בת כמה הכלבה? (ל"ת) - טלי א.
30/1/2003  18:50 אופס...ברחה לי ההודעה - טלי א.
30/1/2003  18:50 תחונך הכלבה ומיד.... - שרי
30/1/2003  18:51 זהר'קה נשמה! - איריס גוב
30/1/2003  18:52 מים, קקי ואילת - מרב ב
30/1/2003  18:52 אופס...ברחה לי ההודעה - טלי א.
30/1/2003  18:54 איך מוחקים הודעה!??!?! (ל"ת) - טלי א.
30/1/2003  19:14 הכלבה - ניר
30/1/2003  19:14 זהר, מצטערת אין לי מושג בכלבים ובאילת, אבל לגבי אוכל... - אסתית
30/1/2003  19:33 תגובת ביניים - הלו !!! כל מה שהצעתן, יקירות, הוא אלרגני בפוטנציה... מה לעשות ? - זהר
30/1/2003  20:14 זהר זהר זהר מקסימה! - לילוש
30/1/2003  20:18 ושוב - לגבי מים - כמה שהוא רוצה, אין כמות מוגדרת - מרב ב
30/1/2003  20:36 הכי חשוב אם לא השתמע - "המאלף" מגיע לסביבה הטבעית של הכלב (יענו הבית...) ועושה את זה איתכם!!! (ל"ת) - לילוש
30/1/2003  20:54 רק לגבי אוכל - רותמית
30/1/2003  20:59 זהר! אילוף ומיד! ואני לא מבינה למה זה נשמע לך אכזרי, לנו זה היה חויה, זה שיפר את איכות החיים ועוד...פרטים בפנים - אנט
30/1/2003  21:03 טוב, עכשיו רק קראתי את ההמלצה של לילוש שנשעת יותר קומפקטית, נראה לי ששוה לתחקר את שניהם בטלפון ולהחליט מה נראה (ל"ת) - אנט
30/1/2003  21:03 אם את מעוניינת בטלפון של מאלף כלבים מהמרכז אוכל להשיג לך (ל"ת) - אמאמה
30/1/2003  21:07 הצעה אחרת לגבי העצירות - דיאנה
30/1/2003  21:19 זהר.... עגבניה..אין לך מה לפחד מעגבניה. וכמו שטובה פעם כתבה - הגר
30/1/2003  21:36 גם לי אמר מומחה לאלרגיות שזה מיתוס, העניין עם העגבנייה. (ל"ת) - זולו
30/1/2003  21:40 בכל זאת כדאי להזהר מעגבניה, ליתר בטחון - דיאנה
30/1/2003  22:01 יקירה, לגבי אילת... - תמי
30/1/2003  22:33 זהרי - לירון
31/1/2003  08:32 הי זהר- רק על עצירות לספר ידעתי - טלי ר
31/1/2003  09:30 זהר בוקר טוב- - ליאת2
31/1/2003  10:33 הכל חוץ מאוכל לתינוקות - נועה
31/1/2003  11:59 הי זהר, - שרון-ש
31/1/2003  12:02 ואני לא ידעתי לספר לך על כלום... - ליאתיתי
31/1/2003  12:30 זהר- הייתי באילת ביוני האחרון והתאכזבתי מהמחירים הכל אותו דבר! ממש עבודה בעיניים האלתים השוו הכל למחירים עם מע"מ לא קניתי כלום אז לא להסחף זה לא כמו בדיוטי פרי......תעשו המון כייף גם בשבילנו:- (ל"ת) - מעיין של ליב
31/1/2003  12:36 זהרי מתוקה, תעשו חיים!!!! נוחי לך מההההכל, נשיקות (ל"ת) - אסנת ש.
31/1/2003  13:04 לגבי העצירות: קיבלת עצות של זהב, אין לי מה להוסיף. - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
31/1/2003  15:31 מעיין- ברשתות יש הבדלים ברורים (הייתי לפני כחודשיים). (ל"ת) - תמי
31/1/2003  18:31 נשמות שלי !!! אלפי תודות על כל העזרה והעצות - זהר
1/2/2003  09:54 תעשי המון חים, חמומת מח יקירה שלנו! (ל"ת) - תמי
1/2/2003  13:47 זהר, לא יודעת מה הציעו לך, אבל לכל תערובת פירות אפשר להוסיף ממרח תמרים או תמר-לח מרוסק או לא. (ל"ת) - ריש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש