|
30/1/2003 20:16
|
מרב ב
|
מאת:
|
|
זהר - לגבי המזונות האלרגנים שהצענו
|
כותרת:
|
הוא הרי צריך להתודע אליהם מתישהו - לא? תנסי (קצת), ותראי אם יש תגובות אלרגניות כלשהן, מקסימום לא תתני יותר לתקופה מסוימת. אני הייתי נותנת עגבניה קודם - הרבה רופאים ימליצו לתת אותה לתינוק עם עצירות כבר מגיל חודש - חודשיים ...
ממרומי השנה וחודשיים של הקטנטונת (ושלל המוצקים שהיא כבר אוכלת) אני יכולה לומר לך שבילד הבא אני אהיה פחות חששנית (אך עדיין זהירה) באיזה מזון להציג ומתי. כשאת מדברת עם הרבה רופאי ילדים, שכבר ראו יותר מילד אחד או שניים, אין להם בעיה להמליץ לך לתת לתינוק מרק שלם טחון מהיום הראשון (בלי לבדוק כל ירק) או לתת לתינוק אקטימל אם הוא משלשל גם אם הוא רק בן 7 ח' ולא נגע במוצרי חלב, ומעדני חלב גם מהגיל הזה אם הוא לא מסכים לאכול כלום כי זה הרע במיעוטו. פשוט כוונתי היא שתנהגי קצת פחות "לפי הספר" ויותר לפי איך שאת מכירה את הילד.
אל תשכחי שאותנו (לפחות את רובנו) גידלו על חלב פרה בערך מגיל 0, נתנו לנו פירות מגיל 4 ח' (עם סוכר ענבים בפנים), העשירו את דייסתנו בקורנפלור (בערך גם בגיל הזה) ונתנו לנו לאכול הכול כבר מגיל חצי שנה. אז כמובן שהיום ידוע ש... (המון דברים חדשים) ומחקרים (וטובה) מוכיחים ש.. אבל אפשר לנסות כמה דברים שנראה שיעזרו לילד המסוים גם אם פירושו לא ללכת בדיוק לפי הספר. טוב יצאה לי מגילה, ואני מקווה שהבנת את כוונתי (הטובה).
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|