|
31/1/2003 18:31
|
זהר
|
מאת:
|
|
נשמות שלי !!! אלפי תודות על כל העזרה והעצות
|
כותרת:
|
בננה הוא לא קיבל היום בפירות (ואגב - תפוח ?? עוצר ?? אני בשוק אני בהלם אני ה-מו-מה !), והיה מאמץ (בעוד נגה של אנט חרבנה נון שלנטית עשה בן החלב מאמץ עילאי, ו-אנט- הלכתן לפני שחזית בפלא עצמו אז - ) והקקי היה הרבה יותר לרוחי בכמות (ג'יזס ! כ-ל זה היה בבטן שלו ?! אני מזו-ע-ז-ע-ת !) ובאיכות - מישחתי ומסריח למהדרין. גזר גם יירד מהמרק לאלתר, וחלב אם מוצע ללא הרף ויוסף גם לפירות ממחר. אדווח בתוך איזה "דיון לא טעון"...מה שנקרא. לגבי אייס כלבת הקרח האלגנטית, היא הולכת לבייביסיטינג בבית ממנו באה, אל דאגה... ואנחנו אולי כשנחזור נחליט להשקיע קצת בבית בקטע של סיט וסטיי וכאלו, בתיקווה להתבגרות מואצת של התינוקת שלנו... או ב'מת אצלצל לך לילוש יקירתי ! ובאילת - ללא ספק שופינג איכותי הולך להתבצע שם ברשתות המתבקשות. אם יודיעו בחדשות על איזו גמדה חמומת מזג שמשתוללת בחנויות אילת ומיניקה בפומבי תינוק עצום מימדים עם חיתול מסריח - תגידו שאתן לא מכירות אותי ותסגרו עניין.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|